• Deel Een



    BC-ASS (Be Coming A Super star)is een school voor klein kunst,10 meiden komen uit verschilende landen naar deze school om hun talenten te laten zien,In dit verhaal volg je ze op hun weg naar roem,Gaat het ze lukken?



    Meiden:

    -Brodie Rose Alley Dixon.
    -Mitchy Elle Noway.
    -Angel James.
    -Whitney Winter.
    -Aimnee Layton.
    -Noah Grey.
    -Roxy Jonas.
    -Carlotta Anne FairLeigh.
    -Anne Sophie West.
    -Samantha Millaird.



    LeerKrachten:

    -Chanel Naughton(Dans).
    -Dylan Moris(Zang).
    -Kiki BreakFast(Instrumenten).

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 13:25 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    -Naam; Ann-Sophie
    -Achternaam; West
    -leeftijd; 18
    -Talent; Piano spelen
    -Like; Muziek luisteren, piano spelen, zelf liedjes componeren dus zowel de muziek maken en de tekst schrijven
    -Hate; Insecten, mensen die denken dat ze het zijn, iemand die het vertrouwen beschadigt van anderen
    -Karakter; Behulpzaam, begripvol, lief, een gesloten boek
    -Foto; http://www.shearimagehairsalon.com/images/brown_hair_specials.jpg
    -Tekstje; Hi there, mijn naam is Ann-Sophie. Ik ben 18 jaar. Ik ben geboren en opgegroeid in Londen. Ik hoop hier nog beter te worden in piano spelen en bekend te worden.
    Xx


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Marihuana schreef:
    (...)
    Niet als je eerst gaat zingen, en daarna dansen, dus apart x3


    Heey stelletje kibelende mutsen ik heb wat voor jullie dna houden jullie je mond teminsten,

    zeg dit maar is na:

    Ikslaaptienkeerinjoufaceomdatikdatgewoonheelergleukvind.
    en dat tien keer achter elkaar en nu weer ontopic(puh)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    WTF is dat voor zin?! ;o
    Ik Slaap in jou Face?? ;o
    OKe sorry, ik hou me mond wel weer!!
    Maar ik kan er niks ana doen!!
    Mensne moeten gewoon snel die dingetjhe infullen, en dan moet jij heel snel met je verhaal beginen! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Thanks for the rol.
    Laat je 't weten als het eerste deel er is? (krul)

    Dank u wel =)


    It's all for you, my butterfly.

    Dankje (: (Roxy Jonas? i.p.v Jones? naja, kan ook... xP)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 20:40 ]


    You are beautiful, you are love.

    thankies(flower)


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    Ik zet in dit topic als het eerste deel er is dna scjop ik te topic wel omhoog oke.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nou, die zin heb ik al 10 keer gezegd. Wat krijg ik voor kado? :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tranquillity schreef:
    Leerkracht dans (:
    -Naam; Chanel
    -Achternaam; Naughton
    -leeftijd; 26 Jaar
    -Talent; Dansen
    -Like; Dansen, shoppen, uitgaan, lesgeven, muziek luisteren, lezen,
    -Hate; ruzie, insecten, egoïstische mensen
    -Karakter; vriendelijk, bazig, soms kattig, soms brutaal, behulpzaam, betrouwbaar, eigenwijs, creatief, modieus, spontaan, koppig
    -Foto; Kan nog veranderen, klik
    -Tekstje;
    Hallo Iedereen,
    Chanel Naughton hier. Zesentwintig jaar geleden werd ik geboren in een gezellig middenstands gezin. Mijn moeder was huisvrouw en mijn vader was timmerman. Jammer genoeg stierf mijn moeder vroeg en trok mijn vader weg, waardoor ik en mijn broer voor mijn jongere zusjes en broer moesten zorgen. Door deze gebeurtenis werd ik sneller volwassen dan enig ander en werd ik ook zeer onafhankelijk en zelfstandig. Ik woon nu in een kleine loft, helemaal alleen, ver weg van mijn familie, die ik eigenlijk wel hard mis. Ik heb wel een kat, Minou, die me gezelschap houdt, maar toch is dat niet hetzelfde. BC-ASS heeft me uitgenodigd om de danseres van dienst te worden en dat heb ik met beide handen gegrepen. Dansen is mijn hele leven; ik doe ballet, jazz, streetdance, musical en funk. Als zesentwintig jarige dame heb ik toch al wat bereikt in mijn leven en ben ik wel trots op mezelf. Net zoals mijn beste vriendinnen Evie en Sasha.

    Anders als mijn personage niet goed is voor danslerares mag je me wel als kandidate opstellen (: Maar dan verander ik het even. ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @Tranquillity

    Nee in mijn schrift heb ik je al staan als Leerkracht dans.

    Dankje.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Marihuana schreef:
    Nou, die zin heb ik al 10 keer gezegd. Wat krijg ik voor kado? :]



    *Geeft snoepje<3*


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Chevy schreef:
    (...)


    *Geeft snoepje<3*

    -Propt in mond-
    THENK YOE<3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Chevy schreef:
    (...)


    *Geeft snoepje<3*

    En ik dan!?! ;o
    Ik heb het ook al 10 keer gezecht!(baby)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lieve Lezers,

    Ik heb het aantal meiden veranderd naar 10.
    Ik heb nog wel 2 leerkrachten nodig,

    Marihuana jij vroeg of je nog een rol mog tog?
    of was dat iemand anders?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.