• Helleu ~´

    Vermits ik net op Youtube zat en zo en ik op MSN iemand zag die naar She's the one Van Robbie Williams luisterde, ben ik maar wat rond hem gaan kijken :'D En toen kwam ik op de live versie uit van She's the one en weet je wat ik daarnaast zag? De live versie van Angels in Hyde Park in Londen. En toen werd ik jaloers op de mensen die daar stonden en ik kreeg kippenvel. Serieuze kiekeboebels oftewel kippenvel. En ik werd dus jaloers omdat het ten eerste in Londen was, dé stad waar ik al zo lang naartoe wel gaan, en omdat het dé Robbie Williams met Angels was. Damnyesh.
    Dus nu gaan jullie 'm allemaal luisteren, want wat ik geweldig vind moeten jullie ook geweldig vinden _O_
    Klikkie

    xoxo'

    dit vind ik ook zo'n mooi optreden <3


    It's not the same without you.

    Kippenvel moment? Zeg maar gerust een hele kippenvel clip ! <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Carnage schreef:
    Vet Mooi <3
    Bijna iedereen op Q vind hem belachelijk omdat hij oud is enzo. Maar hij is wel goed hoor D:

    Bij Linkin Park hadden ze ook zoveel mensen [a]

    Uhuu, ik vind 'm al heel erg lang goed en ik vind eigenlijk zijn nieuwe single ook wel ^^ Maar ik snap niet dat je mensen gaat beoordelen omdat hij oud is of zo D:

    @Unhearted
    mierentietjes, gha, dat noem ik soms ook zo (krul) Uh yeah, hij's sjiek.

    @Barb
    ghaha, dan zeg je dat bij je thuis van: 'Ik heb kiekeboebels!' wedde dat heel je familie je raar aanstaart? :'D

    Genius schreef:
    Buiten het feit dat ik het geweldig vind hoe die met zn fans zo doet daar vind ik het niet echt bijzonder ofzo ;x

    wat jac zegt.

    Ik vond het echt grappig toen hij 'Ouch!' zei toen de mensen uit het publiek hem vastgrepen :'D
    Maar inderdaad, echt heel erg mooi gezongen. Robbie Williams ís ook heel goed. =)


    I clicked my heels and wished for you.

    Unhearted schreef:
    Ik vind Londen echt sjiek. :9~ En ik noem kippenvel eerder mieretietjes of kiekevel.
    En nu het eigenlijke; ik vind 'm normaal niet echt wauw. Maar dit is wel sjiek. :'D

    Ik ga binnenkort naar londen. =D
    Wouw mooi ^^


    Your Butt is Mine!

    wow hij is echt ongelooflijk.
    ik weet nog dat ik vroeger bang was voor zijn gezicht:X


    To The Stars Through Adversity

    Zalig^^


    Just a simple "I love you" (: