Op mijn (ex) vriendin? >.<
De laatste tijd deed ze al super irritant want ze duwde constant iedereen en haalde irritante grappen met ons uit enzo. Ze probeerde ook mijn vriendje al af te pakken en ze roddelde achter mijn rug over me. Ik had haar verteld dat ik dit alles wist en toen ontkende ze het ook nog. Maar goed, ik had het haar dus vergeven. iedereen verdiend namelijk een 2de kans toch?(ze had ook al een geheim van me veraden aan mijn vriendje, toen was hij nog niet mijn vriendje ). Maar vandaag ging ze egt te ver. Ze ging vandaag gewoon zomaar tegen iedere docent zeggen dat mijn vriendje sex met me wou(terwijl dat niet eens waar was) dus ik was ff boos op haar. Ik negeerde haar dus ff 10 minuten omdat ik zo pissig op haar was. Vervolgens krijg ik een briefje van haar over hoe zielig ik wel niet was enzovoort, dus toen besloot ik maar dat ze de pot op kon . Maar toen ze ontdekte dat we dus "ruzie" hadden ging ze egt vet kinderachtig doen. Ze ging elastiekjes naar me schieten en beledigen over mij te maken. Ik negeerde haar totdat ze opeens over mijn vader ging praten. Ze zei dat mijn vader een verader was en nog veel meer dingen. Dus toen was ik naar haar toegestapt en had haar gezegd dat ze haar fucking bek(sorry, maar ik was egt pissig)dicht moest houden. En ik had ook gelijk gezegd dat ik het laf vond van haar om elastiekjes naar me te schieten. Maar goed, nu gaat ze pas echt te ver want nu verzint ze roddels/leugens over mij en verteld die tegen mijn vriendinnen. Gelukkig geloven mijn vriendinnen haar niet maar ze gaat nu gewoon te ver. Ik had ook tegen haar gezegd dat ze niet nu teveel naaistreken bij mij moest leveren omdat ik "dingen" over haar wist. Ook al heeft ze mijn geheimen enzo aan iedereen verteld, toch vertel ik de hare niet want ik wil me niet zo laag als zij voelen. Maar als ze weer zo ver gaat kan ze wat terug verwachten...
echt respect voor diegene die dit hele verhaatje heeft gelezen
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.