• Wazzaaa!!
    Jha vandaag had ik het 8ste uur zoals elke dinsdag, en elke dinsdag tussen het 7ende en 8ste uur, gaan we altijd even bij onze OUde AK leraar langs..
    Hij is was egt heel Chill.^^
    Maar vandaag wou ik wat weg gooien, dus ik sta zo voor dat lokaal, te ewagten tot die eerste klaasers weg gaan..
    Hij ziet me zo staan, begind hij KeiHard te gillen!!
    'AAAAHH... ELLE NEE ALSJEBLIEFT DOE ME NIKS!'
    en deukt die zo onder zijn buro..
    Dus die brugers zaten mij heel raar aan te kijken,, echt kapot grappig.
    en toen kwam hij onder zijn buro vandaan, kwam hij heel stoer naar me toe lopen.
    'JOngedamen, wij laten geen debielen binnen' En hij gooit zo die deur voor me neus dicht! ;o
    Jha hij vind mij een debiel omdat ik te veel fantasie heb, en een Firtuele hamster had die MEGA PINDA heete ;o.

    OKe om dit nuttig te houden..
    Wie heeft er nog meer zulke Debiele Leeraren, die gaan Gillen als ze je zien? ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    GEWELDIG.
    Ik wilde dat ik zo'n leraaren had.
    Die van mij zijn allemaal saai >.>

    Ik had echt een geweldige leerkracht, hij is 22. Maar ik heb hem dit jaar gewoon niet meer. Maar die was ook zo geniaal ;D.

    Hahaha, geeeniaal. :'D


    blame the bully.

    Op het AOC (vorige school) hadden we er eentje en telkens als we voorbij liepen zei die iets in de zin van: 'Oh nee, wegwezen. ZIJ zijn het weer.' Of zijn standaardzin: 'Komen dat stelletje draken ook weer aanzetten.'
    Ik zei es een keer onder zijn les, toen hij orde probeerde te krijgen: 'Wat een stel pubertjes he?' En dat zat ie me aan te kijken met zo'n geniale blik. Onbetaalbaar!

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 16:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb zo een muziek leraar xD
    Maar die vent is echt gek. Hij vind zich zelf de beste en bij hem kun je echt bijna niets fout doen ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Irgendwann schreef:
    Ik had echt een geweldige leerkracht, hij is 22. Maar ik heb hem dit jaar gewoon niet meer. Maar die was ook zo geniaal ;D.

    Jha deze is nu 26..
    maar vorige jaar wouden wij maar niet gelofen dat hij nog maar 25 was, omdat hij veel ouder leek!!
    Dus moest hij zijn ID, rijbewijs alles laten zien.. omdat we heb gewoon niet wouden geloven.. x'D
    EN nu heeft hij zijn baart laten staan omdat hij ouder wil lijken..
    Maar het ziet er niet uit!
    dus nu altijd als ik hem tegen kom rope ik.
    'Hey Laudie,, Is je Schirmesje nog steeds Bot of wat?'
    En dan plet hij me altijd tussen de deuren..';x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil ook zo'n leerkracht!
    Wij hebben alleen 'normale' leerkrachten. En dan paar zeer aparte gevallen ;x


    You're a star in heaven.

    jaaa!
    die van m&o!
    die vindt mij helemaal geweldig x'D
    hijs echt supertof!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb een of andere metalhead voor economie
    en hij is echt tof :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaaa :'D
    Nee, op mijn school geen leerkrachten die gillen als ze mij zien :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik had in het zesde leerjaar zo'n leerkracht, echt kapot lachen met 'm :'D Hij speelt gitaar en hij was zo op een keer aan het spelen, vraagt opeens iemand: 'Meester, gaan we niet stoppen met gitaar te spelen?' Naja, hij speelde dus gewoon onder de Wiskunde les of zo hea :'D Zegt die opeens zo heel droog: 'Ja, oké, ik zal stoppen want mijn jeus neukt.' Echt, het was zo grappig toen ie dat zei :'D

    And mijn leraar gitaar die ik nu heb is ook zo'n droogstoppel echt. Vorige donderdag moest ik mijn boek van gitaar uit mijn zak halen, maar ik zat al met mijn gitaar op mijn schoot en mijn zak stond aan de andere kant van het lokaaltje. Zegt hij: 'Oké, dan zal ik 'm wel ff pakken.' Neemt hij mijn zak en kijk die zo heel serieus naar mij, zegt hij: 'Of zitten daar dingen in die ik niet mag zien?' Ik heb sowieso niet graag dat er andere mensen in mijn zak zaten dus ik zei: 'Hmm naja...' En opeens ritste die mijn zak open, keek hij weg en deed die zak naar mij. Zei hij: 'Zeg als het gedaan is! Zeg als het gedaan is!' maar zo echt zoals een klein kind hea ;o