• Heeft mij beledigd. En volens mij mogen leerkrachten dat toch niet doen? En dan nog wel voor de hele klas -dus is het nog schaamtelijk ook.- Maar ik ga niet zeggen wat hij presies heeft gezegd omdat het gewoon mijn dag heeft verpest & ik het veel te onbeleefd vond. Maar het kwam er dus op neer dat hij me een "emo met scheven voeten & benen" noemden.
    En met leerkrachten kan ik niet praten want ze zeggen dan toch; 'hij lacht ermee.' Maar aan de toon waarop hij het zei en e blik in zijn ogen meende hij het ook, en een medeleerling van me keek hem ook aan van: 'dat doe je nu toch echt niet tegen een leerling.' Omdat hij nog iemand van mijn klas heeft beledigd. En hij het werkelijk echt meende wat hij zei. + andere leerlingen was 'vergeten' en hun gewoon had opgesloten. -Ik denk wel dat het opvalt als er 20 of meer man binnenkomt, en er maar misschien een stuk of 10 hem mee naar de gymzaal volgen- Naja, nu ga ik gewoon koppig zijn en elke keer dat hij iets vraagt om te doen zeg ik gewoon dat ik een mislukt kind ben. -heb er al veel mee gepraat, maar dat helpt niet echt.- Nu gaat mijn vader binnenkort toch misschien naar school stappen [/door nog een aantal andere gevallen ook. Omdat andere leerkrachten commentaar op mijn kleding aan het geven waren].
    Maar komaan, sinds wanneer heeft een leerkracht het recht om zijn leerlingen te beledigen waardoor hun zelfvertrouwen nog meer naar omlaag gaat --'

    Wat een lul. Mijn leerkracht LO mag me ook niet en maakt soms ook grapjes over mij, maar hij scheldt me nooit uit. Komt misschien omdat we qua karakter en stijl en zo op dezelfde lengte zitten (nerd) maar qua interesses nu niet echt :'D

    Mijn leerkracht frans zet me elke dag wel weer voor schut voor heel de klas, maar niemand vind het nog grappig. Pfah, ik haat hem > <


    Some people make the world special just by being in it

    Wat een stomme meneer. ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Oh god o.O
    Wat een leerkracht! Echt een klootzak gewoon, dat doe je niet!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    omg wat eensukkel zeg
    hem moeten ze gewoon gelijk ontslaan

    bij ons doen leerkrachten dat de hele tijd zo,mar je ziet het wel wanneer ze het menen en wanneer niet (:
    maar wanneer ze het echt menen,is de klas idd heel boos op die leerkracht. En vooral de 'aangevallen' persoon


    everybody needs a song.

    ik kreeg laatst een leraar die gewoon letterlijk zei: 'ik vind je haar lelijk'
    en iedereen lachen enzo


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij "schelden" er wel een paar leerkrachten andere kinderen uit, maar bij ons is het gewoon grappig omdat ze het niet menen..

    We hebben wel een paar leerkrachten rondlopen die naar ons idee soms pedofilistische neigingen hebben :X

    Conclusie:
    Jouw leraar is gewoon een zak :Y)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Een leerkracht heeft mij vorig jaar ook zitten beledigen. Hij zei nogal grove dingen.
    Mijn vriendinnen zijn achteraf tegen hem gaan zeggen dat ik het niet leuk vond, ik heb nog een aantal lessen ontzettend boos gekeken, daarna is hij gestopt (:


    Never run out of reasons to smile...

    Empire schreef:
    Ik snap je probleem. >.<
    Mijn LO leerkracht zei twee jaar terug tegen mij: 'Ma jong toch, kunt gij nu echt niks?'

    echt waar? :o
    wat een klootzak. En die van de topic starter trouwens ook.

    Omg, ik heb dat dus ook gisteren meegemaakt hé. Ik was aan het wapperen met mijn handen (vraag me ni waarom), en mijn leraar Latijn zei 'voor de grap': Awel, Julie, wat ben je aan het doen? Ga je vliegen?" (ja, hij is echt wel grapig...><) En, dan zei hij tegen iemand anders: 'Zet de raam maar open, dan kan ze eruit springen." Maar, die raam gaat dus maar tot een bepaalde hoogte open. En toen zei hij: "Alleen weet ik niet of Julie er wel door zal geraken."

    KOMAAAAAN! >< Iedereen zo direct van: "Amai, da's grof" Maja, komaan, da's ne leraar he..


    007

    Mijn LO leraar liet mij en mij klas 2 uur in de regen gymen vorige maandag nu ben ik verkoude en hoest ik ongelovelijk veel ==,


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    dat recht heeft ie niet,
    ik zou gewoon naar de coördinator ofzo gaan
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Ik haat hem in jou plaats :Y)


    Happiness hit her like a train on a track