• Ik heb een vraagje:

    Wat zouden jullie doen/denken als tokio hotel uit elkaar zou gaan???(huil)
    Wat gelukkig niet van pas is(lol)(yeah)

    Ik denk dat alle fans zouden gaan huilen met borden lopen enz ong net als bij de backstreetboys

    en jullie?


    You are so god damn Sexy <3

    Ik ga huilen & Masaal brieven schrijven!! Op quizlet een topic beginnen zodat we met zn alle kunne schrijve!!!

    Ik ga dan echt super verdrietig zijn en ik denk wel ook zo dingen doen om hen te overtuigen om verder te doen enzo. Maar ik denk dat als hun besluit vast staat we er niet veel meer aan kunnen veranderen... :S


    Tanya is de beste.

    Huilen en met alle TH fans die ik ken en nog meer een actie verzinnen om te laten zien dat we van ze houden en ze nie mogen stoppe


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Ik zou hun keuze accepteren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga daar nu nog niet over denken.!

    Ik zou het wel echt fakin' klote vinden, maar er is altijd een goede reden voor. Of ze hebben ruzie, of ze gaan bijna dood (?) dan vind ik dat je het moet accepteren. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    als ze stoppen, gaa ik het echt heel zielig vinden, maar ik ga er echt niet voor jaken fz (:


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Me opsluiten in mijn kamer en over de situatie nadenken?

    WAT MOET IK DAN NOG IN MIJN LEVEN DOEN?
    Grapje.
    Ha. ha ¬¬


    I recycle my thoughts.

    dan zou ik enkele tubes superlijm kope en ze terug aan elkaar plakke :')
    met mezelf aan Bill geplakt, natuuurlijk (A)
    nee, gwn.
    verschrikkelijk emo worden en meedoen met scenekid haar hongerstaking :')

    ik wil dn eerst de rede weten warom ze dat dan niet meer doen..

    Protest, hongerstaking, vastketenen aan het gebouw van Universal, naar D-land gaan en daar gaan protesteren met borden enzo,!!! Brieven sturen, e-mails sturn.


    ik doe mee!!!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    stel dat ze binnen een jaar of 2 stoppen, omdat ze dan toch al genoeg geld hebben verdiend voor heel hun leven.. en beslissen om gewoon op hun lui gat te genieten van hun geld voor de rest van hun leven! o_O
    dan zou ik echt zoiets hebben van: SCREW YOU, ASSHOLES!

    maar als ze nu om een erge reden uit mekaar gaan (Bill krijgt aids fzo, en sterft in een auto-ongeval (omg, ik meen dat ZO niet xD is grapje e!)) dan zou ik het wel respecteren.. je kunt niet anders he.

    En dan moet ik maar een tent metselen voor hun huis, zodat ik ze toch nog kan zien zo nu en dan (A)

    dan zou ik enkele tubes superlijm kope en ze terug aan elkaar plakke :')
    met mezelf aan Bill geplakt, natuuurlijk (A)


    xD

    Ik ga Huilen, En proberen Een superMegaGrote axi verzinnen ofzo ;O

    ik ga aan elke deur in Magdeburg, Hamburg, Berlijn of waar da ze dan ook een huis hebben gaan aanbellen in de hoop dat hun ouders of zijzelf open doen