• Ik heb een vraagje:

    Wat zouden jullie doen/denken als tokio hotel uit elkaar zou gaan???(huil)
    Wat gelukkig niet van pas is(lol)(yeah)

    Ik denk dat alle fans zouden gaan huilen met borden lopen enz ong net als bij de backstreetboys

    en jullie?


    You are so god damn Sexy <3

    ik zou het wel erg vinden als ze uitelkaar zouden gaan maar aan de andere kant als het niet meer goed klinkt tussen hun en hun iets anders willen gaan doen dan zal ik dat respecteren

    IK GA HUILEN x'(
    maar protensteren heeft niet altijd veel zin he ><
    maar proberen kan altijd :W


    don't Worry...Be gay.

    Dat zou ik heel erg jammer vinden. (huil)

    Maar ja ..ooit gaat het (misschien) gebeuren..(als ze te oud worden bijvoorbeeld)

    Xx

    Esemesje


    It's heavy but you are not the only one

    Ik zou het ook SPPR erg vinde, mjah, wa kunde der aan doen éh? :) Misschn een héél lief mailtje sture naar da fanadres fsoo, of een soort petitie, ma ik denk ni da da veel zou uithale x']


    007

    Wat kun je doen xD
    Nouja fan blijven, en naar hun oude muziek luisteren zeker

    IK ZOU HET ERG VINDEN! ECHT SUPERERG. HEEEEEL ERG. Maar nog altijd zal Madena van Bill houden:Y)


    ok

    Protest, hongerstaking, vastketenen aan het gebouw van Universal, naar D-land gaan en daar gaan protesteren met borden enzo,!!! Brieven sturen, e-mails sturn.


    *He's the one.

    Ik meen dit alles,!!!


    *He's the one.

    Ik zou meteen Tom gaan troosten (A)

    Ligt eraan.. als het egt voor geen meter meer klinkt.. zou ik het wel nog erg vinden maar ook wel mee eens zijn !!

    XX


    -

    feestjee!!!! XD nee dat is een flauw grapje srry .. mij zou het niet echt kunnen schelen maar ik zou het wel erg vinden voor de fans want mijn beste vriendin is ook fan en dat zou ik ze wel kwalijk nemen als ze fans pijn doen dermee ofsow


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Eeuh Wene xD ne hele dag, klinkt domm ,, maar ik heb da als mense mij in de steek laten , xD ik kan der niks aans doen .. maar ik weet zeker da ik ga wene xD


    He's the reason for the teardrops

    Ik zou zéker niet gaan protesteren. Misschien kan het gewoon niet meer, en vinden ze het ook niet leuk dat ze moeten stoppen, en dan komen als die fans nog met de borden enzo.. Ik zou gewoon hun keuze respecteren. Ik ben niet in staat te belsissen over hun levens. Als ze het gewoon niet meer willen zou het vet matig zijn als je ze zou proberen te stoppen, dat is tegen hun wil, en dus feitelijk tégen Tokio Hotel. Ik zou het natuurlijk keijammer vinden, echt vreselijk, want het is supersupersuuuper toffe muziek, maar je kan ze er niet toe dwingen door te gaan. Als de fans zich er door gekwetst voelen is dat eigenlijk hun eigen schuld.. [een traantje hier en daar mag best hoor, maar bijna depressief zijn omdat ze stoppen ofzo, heb ik het dan over] Waarschijnlijk ben je er dan gewoon te ver in door gegaan. Je kan ook gewóón muziek luisteren .. =l Want ik geloof dat het bij sommige TH fans veel meer gaat om de Bill adoratie dan de muziek, dan vind ik het wel een beetje je eigen schuld als je in de put zit als ze stoppen.. =l

    Maargoed, conclusie: Het moet zoals het gaat, en niet zoals ik altijd maar het wil, dus ik respecteer hun keuzes.

    Gelúkkig, is dit niet echt van toepassing. Want ik zou er wel stevig van balen. x'D


    Mew <3

    lachen


    BAM!

    Ik start een hongerstaking op met een paar vriendinnen ( net overlegd xD) en juaa , van het een zal het ander wel komen zeker ? xD)