• Is het oké als er bij stories aanpassen vakjes staan om aan te vinken?
    Bijv.; Je wil bijvoorbeeld je 2 laatste delen tezamen activeren. Ja vinkt ze beiden aan en je klikt op activeren ergens bovenaan ofzo.
    En bovenaan staat er een vakje met 'Alles aanvinken' En daarnaast staat dan 'inactiveren' en 'activeren'

    Ik vind het handig! ...

    Of is zoiets er al? Want als je alleen de dinge inactiveert staan je stories nog ergens maar dat ene ding op je profiel niet ... (ben niet goed in uitleggen maar het bovenste van die vakjes aanvinken is men suggestie dus)

    EDIT: Gaat er helaas niet komen, zie verklaring Rutger op pagina 2.

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2009 - 0:21 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Voor. ='D


    You'll never dream alone. <3

    Voorgelegd bij Rutger.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    Voorgelegd bij Rutger.

    Cool =D
    En? Gaat het door? ^.^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Voor n.n


    I am an idiot, I move.

    duidelijk voor...alhoewel ik nooit meer dan 1 activeerxDis wel handig...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het is idd handig.

    Technisch gezien is het alleen erg lastig.

    Daarnaast vind ik het ergens ook wel gevaarlijk. Als jij op je computer op school even naar de wc gaat terwijl je op Q ingelogd bent, dan kan iemand waar je ruzie mee hebt in 1 seconde al je stories verwijderen.

    Ook kun je met die aanvink hokjes in 1 keer een heleboel hoofdstukken activeren en inactiveren zodat je in korte tijd erg veel mailtjes kunt laten versturen naar je abo's. Lijkt me ook niet echt de bedoeling.

    Daarom gaat deze optie er helaas niet komen.


    Dit is mijn signature...

    Wat ben jij toch een slimme meid. :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Handig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rutger schreef:
    Het is idd handig.

    Technisch gezien is het alleen erg lastig.

    Daarnaast vind ik het ergens ook wel gevaarlijk. Als jij op je computer op school even naar de wc gaat terwijl je op Q ingelogd bent, dan kan iemand waar je ruzie mee hebt in 1 seconde al je stories verwijderen.

    Ook kun je met die aanvink hokjes in 1 keer een heleboel hoofdstukken activeren en inactiveren zodat je in korte tijd erg veel mailtjes kunt laten versturen naar je abo's. Lijkt me ook niet echt de bedoeling.

    Daarom gaat deze optie er helaas niet komen.


    Helaas.:(


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vind het wel handig :Y)