• Ja,
    Wil ik de leiband van de hond uit het thuinhuis gaan halen, loop ik regelrecht een spinnenweb in. Ik meteen mezelf helemaal inspecteren; merk ik niets ongewoons. Loop ik naar de kast en doe die open, rolt er plots een dikke bruine vette weet-ik-veel-wat-nog-allemaal spin over mijn arm en een draadje spinnenweb aan mijn topje oO Omg, ik heb het helemaal uitgeschreeuwd, komt de hond met een schuin koppie naar me toegelopen van 'wat is er met jou?' Aaargh, ik heb nu overal kriebels en ik kom helemaal gek oO
    ~Interessant wéétje, niet?~:'D
    Voor het helemaal nuttig te maken; Iemand ook al ooit door een spinnenweb gelopen en helemaal uitgefreakt? Zeker toen je merkte dat er een spin op je zat?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    HA. ik wist gewoon al dat dat met je zou gebeuren. want ik ben helderziend (nerd)
    Arme jij.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    HA. ik wist gewoon al dat dat met je zou gebeuren. want ik ben helderziend (nerd)
    Arme jij.

    Kon je me ook even niet gewaarschuwd hebben oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat spinnetje wou jou gewoon een knuffeltje geven, he loves youuu. :9~

    Jakkiee.
    Ja, heb ik ook wel eens gehad. Wil het nóoit meer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Kon je me ook even niet gewaarschuwd hebben oO

    Ik wou gewoon wat te lachen hebben :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Als ik een spin zie, krijg ik het koud en de kriebels. Als ik zoiets mee zou maken, zou ik zeker flippen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben alles behavle bang voor spinnen.
    Ik trap ze ook nooit dood,. zet ze altyd buiten


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Vogue schreef:
    Ik ben alles behavle bang voor spinnen.
    Ik trap ze ook nooit dood,. zet ze altyd buiten


    Zeg, wil je mijn kamer/huis komen inspecteren op spinnen dan?x'D


    everything, in time

    :\ Arme jij <3


    Wie du mir, so ich dir.

    ik liep een keer naar de schuur in de tuin en ik stopte want ik hoorde iets... wou ik verder lopen zit er een spinnenweb met een dikke zwart/grijze kruispin voor me neus!! (vóór me neus niet op xD)
    ik gilde het uit!


    all i need is love, all i get is homework

    Kazumii schreef:
    ik liep een keer naar de schuur in de tuin en ik stopte want ik hoorde iets... wou ik verder lopen zit er een spinnenweb met een dikke zwart/grijze kruispin voor me neus!! (vóór me neus niet op xD)
    ik gilde het uit!

    Heb jij geluk gehad, anders zat die op je gezicht oO
    Zelf zat ik eens bij het babysitten in de woonkamer en toen hoorde ik plots zachte tikken op het parket. Ga ik op mijn knieën zitten in de zetel, om achter me te kijken, komt er een dikke spin aangetrippeld. Ik schrok me rot oO Wist niet eens dat je dat kon horen lopen op een houten ondergrond oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ieuwl :|


    -

    Ohjee, straks eet hij je op. ;o


    we were young but we were blind.

    Oeh.. Halloween is getting close (cat)
    Ik heb geen problemen met spinnen.


    No growth of the heart is ever a waste