• Ik ben terug uit Westmalle van de tweedaagse. Het was leuk en hier komen de details (nerd)
    Als je geen zin hebt om te weten wat voor cools ik allemaal gedaan heb, zeg dan gewoon: "Leuk dat je een leuke tijd had."

    We moesten gewoon op het normale uur op school zijn. We moesten op nummer zitten dus ik zat naast Jeremy. Hij is stom maar het viel wel mee omdat een vriendin van mij voor mij zat. Na een uurtje ofzo rijden kwamen we op het domein aan. We moesten onze koffers op de kamers zetten en dan verzamelen bij de 'halve cirkel' Dat is een bank in de vorm van een halve cirkel. Ik was er als één van de eerste dus had ik nog een plaats kunnen bemachtigen.

    Ze gaven een hele uitleg en dan moesten we met de klastitularissen mee, iets doen. Ik wou en wil in 1CL zitten omdat die tenminste een toffe hulptitularis hebben en ik twee zeuren ._. We moesten allemaal stomme dingen doen in een klein lokaaltje met de klas.

    Dan was het om 12 uur etenstijd. Het was friet met volauvant. Dat tweede lust ik dus totaal niet, zei ik dat tegen de leerkracht die er stond. Ze zei dat ik het toch moest opeten omdat ze zeiden dat we alles moesten opeten wat we namen. Maar er schepte dus mensen op dus ik nam het zelf niet. Ik wisselde dan van bord met die over mij omdat die nog zin had. Die leerkracht draait zich om en kijkt naar mijn bord en zegt: "Amai Emilie, heb je dat zo snel op?" Ik maar knikken en toen moest ik lachen omdat ze het geloofde. Eigenlijk vond ik het spijtig dat zij er stond want eerst stond die leuke leerkracht naast mij (krul)

    Wij moesten de tafels afkuisen, elke tafel moest wel zelf afruimen. Onze klas moest ook de afwas doen. Gewoon afdrogen want daar stond zo'n speciale afwasmachine. Dat duurde meer dan drie kwartier dus daar ging onze pauze. We mochten een kwartiertje pauze dan maar we gingen heel ver in het bos en waren daar heel de tijd aan het praten. Komt die hulptitularis daar aan: "Weten jullie niet wat een kwartier is?" en die shit. Maar dan zeiden ze dat het eigenlijk niet zo erg was omdat we in groep bleven en dat de tweedaagse gaat om elkaar beter te leren kennen (nerd)

    Dan was het pauze en namen twee leerkrachten een bal en begonnen te voetballen. Ik vroeg toen: "Mogen wij mee voetballen?" Ze zeiden 'ja' dus dat deden we. Het was niet echt voetbal, gewoon de bal afpakken enzo. Dus ik, Roxanne, William en nog iemand gingen mee voetballen. Omdat dat domein eigenlijk bijna helemaal bos was, stonden daar veel bomen. Leerkracht D. struikelt over een wortel van een boom en dat vond ik cool omdat hij zo verder rolde en meteen terug recht sprong :9~ Het was leerkrachten tegen kinderen dus dat was nogal oneerlijk omdat die super goed konden voetballen. Dan wilt D passen naar DC maar William komt er voor staan en die bal komt recht in zijn gezicht. Toen ging D super lief doen tegen hem en vragen of het ging en dat vond ik schattig :9~

    Dan was het quis en bosspel. Mijn groep had eerst quis. We waren gewonnen. Tijdens het bosspel bij ons was het super donker geworden en toen waren natuurlijk mijn batterijen van mijn zaklamp op ._.

    Om 9 uur moesten we gaan tandenpoetsen en om half tien moesten we dan slapen maar we begonnen met een lichtgevend flubberballetje van Margot te gooien. Eerst merkte de leerkrachten er niets van maar toen pakte ze het af (krul) We gingen slapen en om 2 uur ofzo werd ik wakker omdat bijna iedereen in de gang begon te lopen en er waren twee meisjes die bij mij op de kamer sliepen die heel de tijd op de gang gingen en super luid binnen kwamen met super luid gelach en zo 4 uur lang -.- Dus dat was heel de tijd: "Kom, de juf is weg, we gaan terug." *even later* "Fuck, de juf, kom kom!" *komen met super luid gelach en gestamp binnen* en toen begon het opnieuw en opnieuw en opnieuw. De leerkracht is 7 keer uit haar bed moeten komen en werd boos. Toen begon Eline te snurken en heb ik helemaal niet kunnen slapen. Ik heb in totaal misschien 3 of 5 uur geslapen ._.

    Dus ik werd stikkapot wakker toen er stomme kinderen: "OPSTAAN! OPSTAAN! KUKELKUUUUU! KUKELKUUUUU!" begonnen te roepen.

    Het was die dag sportdag, het zou wel leuk geweest zijn als ik niet te moe was geweest.

    We moesten terug klas per klas verzamelen om de activiteiten verder te zetten, ik keek naar ergens en ineens sprong een leerkracht naar achter, begon met zijn haar te schudden, trok zijn trui recht en legde zijn haar terug goed, stak zijn hand op zijn rug enzo. En toen liep hij heel raar, met afwisselend van hand in zijn trui op de rug naar binnen. Ik vroeg wat er was en hij zei: "Wespensteek." Er was dus een wesp in zijn trui gevlogen en heeft hem gestoken. Ik vond het wel zielig ;d

    En nu zit ik hier : D


    :9~:9~:9~:9~



    :9~

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 20:21 ]


    Only losers can act the way you do

    Leuk dat je een leuke tijd had.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!