• Wij moesten ons verslag afgelopen maandag inleveren. Eigenlijk al de vrijdag daarvoor, maar door problemen met internet en de laptops enz. kregen we uitstel. Maar maandag was er dus ook geen internet, en heel veel mensen hadden hun verslag naar zichzelf toegemaild of wat dan ook, dus konden we het nog niet inleveren. Nou tot die middag 5 uur uitstel dan maar. Maar ik had nog een probleem met mijn computer thuis, te veel om uit te leggen enz maar het kwam er op neer dat ik het dinsdag pas in kon leveren. Zegt die @#%^* lerares:'Dan vraag je toch of je bij de buren op de computer mag?' 'Ik heb een hekel aan mijn buren' 'Nou dan vraag je het aan een vriendin ofzo, wees creatief, ik ga niet alles voor je voorschotelen' Heks. Ze schotelt niks voor, ze laat ons alles zelf maar uitzoeken x.x
    Maar ok. Uiteindelijk heb ik heel de middag bij een vriendin mijn verslag moeten afmaken en uitprinten enzo.
    Maar nu komt het leuke deel :3
    Een meisje uit mijn klas stond bij de computermeneer van school omdat haar laptop kapot was. Komt die lerares naar binnen gelopen dat ze geen internet heeft.
    Meisje: 'Ja, dat heb je wel eens hé.' (sarcastisch)
    Lerares: 'Maar ik heb nog veel werk te doen'
    Meisje: 'Dan ga je toch naar je buren?'
    Lerares: 'Maar die is oud en heeft geen internet blabla'
    Meisje: 'Dan ga je toch naar een vriendin ofzo. Wees creatief, ik ga niet alles voor je voorschotelen'
    Ghehe, en toen liep ze pissed weg
    Wie heeft er nog meer zo'n leraar lekker uitgeluld :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    -ligt dubbel-

    ik ;3


    We can only learn to love by loving.

    whaaa lekker voor haar! xD die is echt goed :3


    T O K I O H O T E L < 3

    GENIAAAL 8D

    Briljant.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zalig gewoon. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mijn leraren vallen nog mee..Tot nu toe althans nog..kan nog altijd verandering in komen he...Maar de lerares van jou, echt een bitch. Jij kan er toch ook niet aan doen dat de computer stuk is...

    AHA x'D Geniaal 8D


    Life is more than that you eyes can see

    hahahaha geweldig x'D


    I need you like a heart needs a beat

    Wauw (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ohmygoooood, die is echt wel geniaal.

    geniaal echt te gek ik heb ook wel een keer mijn lerares bio zo uitgeluld ,ik lach een deuk!!!!
    xDxD(yeah)(yeah)


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Great ='D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    GE-WEL-DIG!!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?