• Rupsje, een groen rupsje.

    En nu zal iedereen denken IEUWWW. Ik vind rupsen eerlijk gezegd ook eng, waarom weet ik niet want ze doen eigenlijk niks :Y). Maar ik was dus aan het koken op school. Brocoli aan het schoonmaken voor soep. Zie ik ineens zo'n groen ding op mijn plank liggen. Dus ik helemaal in shock. Maar ik was dus vetblij dat ik hem niet door midden had gesneden. Arm ding, ik moet er niet aan denken. o.o

    En ik heb een ontzettend groot hart voor dieren, ook al vind ik rupsen eng en vies. Ik heb hem toch maar samen met een vriendin uit mijn klas in, buiten in de struiken gezet, omdat we anders bang waren dat de klas hem anders ging verdrinken, bakken, pekelen -je kent sommige grapjassen wel-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ieuw, stel je voor dat je de rups door midden snijd en al dat slijm zo lekker speltsjj. Ieuw, ik mag er niet aan denken x.x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Kirsten wat ben je toch een schat! <3


    -

    Zo eentje die met een boogje loopt? _/\_ zegmaar.. Die zijn namelijk zo schattig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    moet spontaan denken aan rupsie van die Spongebob aflevering :S

    ik vind rupsen schattig


    It's heavy but you are not the only one

    Bij mij zat er een keer zo'n groene in een doos met appelflappen XD


    It's heavy but you are not the only one

    arm ding.
    rupsen zijn zeg maar.
    STOER, alleen niet als ze in je broccoli zitten
    ;p


    Killer hearts being killed

    Verbeter de wereld, begin bij jezelf de rupsen _O_


    I clicked my heels and wished for you.

    Rupsjes zijn schattig. ;x

    Aaahhw
    Dat heb ik dus met naaktslakken >.<
    Die zijn zo vies en slijmerig en doodeng
    maar ze doen niet eens iets xD
    Rupsen zijn leuk =D
    Die veranderen in vlinders en ik houd van vlinders ^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Wat lief van jou voor dat rupsje.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik redde ooit s t leve vn een naaktslak 8D


    Imperfection Is Beautiful

    Iemand vertelde me vandaag dat een persoon aan het koken was op school en een rups vond en die heeft vrijgelaten :| En nu.. vertel je dit :|


    I live for the applause, you will die for it.

    awh, rupsen zijn lief ;3


    Destroy what destroys you.

    Mijn moeder is doodsbang voor rupsen. Als ik er een vind zegt mijn moeder altijd: Maak dood! Zo heb ik het leven gered van zo'n beetje alle rupsen die mijn moeder in onze tuin heeft gevonden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Rupsen zijn Iew! Maar er zat er eens eentje in mijn doosje met frambozen. Nu was ik mijn frambozen te goed en zijn ze altijd geplet-.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.