Omg x) Dit slaat echt nergens Op hee x) Ik ben geen fan van JB nor van TH ! Maar w8 , Dus er mogen geen TH -Haters zijn , naar wel dan JB hater ? WTC waar slaat dit nu op ? Dit is echt wel Freakin Dom oor x) Srry x) Maar jullie haten TH -Haters eeh x) Wat moeten die JB fans dan wel niet denken ? x0 Denk er eerst eens over na voor je zoiets doet x) Want, jullie hebben alles tegen TH-Haters, en TH- Haters mogen dan niet bestaan 'nzoo x) Maar dan maken jullie zelf zn hater site op x) Echt, raar ! x) En BTW, da was in een tijdsschrift gezegt, maar tijdschriften zijn nooit waar ! Ze hadden gezegd dat Bill niet 100% was , maar ben je dan 100% als je make up aan hebt , ik denk het niet, want dan ben je niet meer naturel , maar ik persoomnlijk vind het wel mooi bij hem staan ! En btw ze hadden ook gezegd van dat Tom een player is, maar dat is hij ook, als hij in elk land een ander one-night-stand heeft, sry x) maar dat noem ik dus wel een player ! x) ! En tijdschriften zijn ook nooit 100% betrouwbaar, en als je het op youtube hebt gevonden geef het mij dan eens door !
Voor de duidelijkheid, ik ben dus geen Th-hater, maar ook geen lover, Ik ben dan oook geen JB- hater of Lover. Dusjh ! ^^
<3