• Amélie Eloise Poulain is een Franse hoer die verhuist naar België, samen met een vriendin. Amélie wordt echter betrapt op het gebruiken van drugs, prostitutie en het stelen van kleine dingen, waardoor ze in een meisjes jeugdinstelling wordt gestopt. In het begin kan ze het niet aanvaarden, maar wanneer ze de meisjes beter en beter leert kennen, wil ze hun verhalen gaan publiceren. Ze wil alle meisjes hun verhalen op papier zetten en de wereld laten weten hoe het is om als hen door het leven te gaan. De naam van haar boek is; Life Stories, each unique.

    De vijftien meisjes;

    * Mebel Abigail Bale - 17 Jaar
    * Brodie Rose Dixon - 18 Jaar
    * Lea Amore Alexander - 16 Jaar
    * Maane van der Kamp - 17 Jaar
    * Faith NightRose - 19 Jaar
    * Atlantis Debarvue - 17 Jaar
    * Harley Quinn - 19 Jaar
    * Mary Elenor James - 17 Jaar
    * Bloom Tayson - 17 Jaar
    * Destiny Hope Hunter - 15 Jaar
    * Josephine Mullock - 18 Jaar
    * Alléy Priceless - 18 Jaar
    * Isis Taylor - 19 Jaar
    * Jasey Grégoire - 17 Jaar
    * Charlie Yvonne Boulay - 17 Jaar

    De twee Bewaaksters/Begeleidsters;

    * Kate Julia O'lordy - 27 Jaar
    * Scarlett O'Hara. - 27 Jaar

    Ohja, het verhaal speelt zich af in 2009 - het heden dus.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 21:02 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam; Mebel Abigail Bale
    Leeftijd; 17? [/mag veranderd worden, hoor.]
    Geboortedatum; 06-03-'92
    Levensverhaal; Mebel Abigail Bale is vanaf het eerste gezicht een heel verlegen meisje. Maar niets is minder waar. Mebel rookt en gebruikt drugs. Haar moeder is overleden en haar vader heeft een alcoholprobleem. Mebel is zélf naar daar gestapt om haar probleem op te lossen. Maar dat is niet gebeurt, ze neemt nog steeds drugs, onder invloed van de meisjes die daar zitten.
    Foto; http://files0.lookbook.nu/files/looks/medium/188813_l_851aa29cc9d4162ae015ad97fb5a04b1.jpg
    x

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 19:04 ]


    - hoi ;D

    Naam; Brodie Rose Dixon.
    Leeftijd; 18
    Geboortedatum; 21/08/1991
    Afkomst: Amerikaans.
    Levensverhaal; Ze heeft ooit geprobeerd haar broertjes en zusjes te vermoorden, omdat ze jaloers werd dat zij veel meer aandacht kregen. Ze werd verwaarloosd door haar ouders, en daarom deed ze dus wat ze deed. En na dat, begon ze aan de drugs.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 13:54 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wooooooooooooooooooooooooooooooohh, Rose, ik wil bf met jou zijn in het verhaal :'D


    - hoi ;D

    Dit lijkt me een leuk verhaal =D

    Naam; Maane van der Kamp
    Leeftijd; 17
    Geboortedatum; 13-04-1992
    Afkomst: Haar moeder is Deens, haar vader Nederlands.
    Foto: Klik
    Levensverhaal; Toen ze 15 was is ze in de zomervakantie naar Amerika gegaan, voor 3 weken. Samen met haar moeder en jonger broertje die lichamelijk gehandicapt is. Daar werd ze helemaal verliefd op een oudere jongen, Marc, van 25. Ze deed alles voor hem, ze kon zelfs geen nee zeggen toen hij haar vroeg drugs te smokkelen, terug naar Nederland. Daarmee zou hij een hoop geld verdienen en haar dus een keertje kunnen komen opzoeken in Nederland. Maar, zoals het vaak gaat, werd ze gesnapt. Ze bekende schuld en heeft 9 maanden in Amerika in een jeugdgevangenis gezeten. De Nederlandse regering heeft ervoor gezorgd dat ze haar straf gewoon in Nederland kan uitzitten.
    Reden waarom ze aandacht zocht bij zo'n oude jongen: Haar jongere broertje is lichamelijk gehandicapt, in tegenstelling tot Maane. Zij is juist een uitblinker in sport en beweging en was van plan na haar VMBO de opleiding sport en beweging te volgen. Haar ouders schonken altijd meer aandacht aan haar broertje omdat hij dat ook hard nodig had. Toen haar vader doodging op haar 9de moest haar moeder het nog alleen op zien te knappen, waardoor er van aandacht voor Maane niets meer terug kwam.

    EDIT: Ze gebruikt zelf geen drugs, ze is er zelfs zwaar op tegen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 13:54 ]


    Your make-up is terrible

    Troglodyte schreef:
    Wooooooooooooooooooooooooooooooohh, Rose, ik wil bf met jou zijn in het verhaal :'D

    JOAA.
    MAG DAT? (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam; Faith NightRose
    Leeftijd; 19 jaar
    afkomst: Las Vegas-Amerika
    Geboortedatum; 17-08-1990
    Levensverhaal;

    Ik was 15 toen ik voor het eerst verliefd was. Die jongen Damian, was super aardig voor me. hij gaf me veel cadeautjes en zij elke dag dat hij van me hield. op een dag nam hij me mee naar vrienden. althands dat zij hij. Ik kwam terecht in de prostitutie. en mijn hele wereld lag overhoop. Mijn ouders, Mijn vrienden. ik raakte ze allemaal kwijt. Ik werd met de dag zwakker en ik kon er niet meer tegen. Damian kwam op een avond bij mij op bezoek. Hij zei dat ik het super goed deed. ik verdiende veel geld. en zag er ook nog leuk uit. Ik schold hem uit. iets wat ik beter niet had kunnen zijn. Hij trok een geweer en richte het recht op mij. Tranen stroomde over mijn wangen toen hij boven op me kwam. Hij sloeg me met zijn geweer totdat ik hem een keer in zijn gezicht krabte en hij zijn geweer liet vallen. Ik vloog erop af en pakte het geweer. Damian begon me opnieuw te slaan. Ik pakte het geweer stevig vast en richtte op damian. voordat ik het door had, had ik al geschoten. Mijn hele leven is in de war gegooit. Toch ging ik verder. Ik kwam Tussen de Maffia terecht. Het verdienden nog beter dan de Prodistutie. en daarvoor hoefde ik alleen maar wat mensen te vermoorden. Helaas bij de laatste moord werd ik betrapt bij de politie. en zo kwam ik terecht voor levenslang.



    Faith



    ( ik heb het verhaaltje ietsje aangepast. paste beter bij de foto)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 15:14 ]

    Naam;
    Atlantis Debarvue
    Leeftijd;
    17
    Geboortedatum;
    16/04/ 1992
    Levensverhaal;
    Op 26 december 2004 was Atlantis op vakantie met haar familie in Sri Lanka. Ze was daar toen de tsunami alles wegspoelde en zag haar familie meegezogen werd in het kolkende water. Door de schok, kreeg ze een acuut geheugenverlies. Ze herrinerde zich niks meer. Wie ze was, waar ze vandaan kwam, welke taal ze sprak. De politie heeft maandenlang naar haar identiteit gezocht, maar tevergeefs. Atlantis is toen in de jeugdinstelling geplaatst om zichzelf terug te vinden, iets wat dusver niet veel succes gehad heeft. Atlantis Debervue is waarschijnlijk ook niet haar echte naam, maar ze droeg een kaartje met dit opgekribbeld met zich mee en dus werd ze hiernaar vernoemd.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 18:19 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Marihuana schreef:
    (...)
    JOAA.
    MAG DAT? (cat)

    Ja, mag dat? :D


    - hoi ;D

    Naam; Harley Quinn
    Leeftijd; 19
    Geboortedatum; 10/10/1990
    Afkomst: New York
    Levensverhaal; Harley is ontvoerd door een man. Hij zette haar voor een jaar lang vast in een klein kamertje, helemaal vastgebonden. Hij mishandelde haar door soms wat sneeën in haar te snijden met een mes. Harley werd langzamerheid helemaal paranoia. Toen hij haar vrij liet werd ze crimineel en ging ze andere mensen neerschieten op straat. Sinds dien heeft ze geen controle over haar zelf en is ze helemaal gek.

    FOTO: Klik

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 15:41 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Naam; Lea Amore Alexander
    Leeftijd; 16
    Geboortedatum; 14/01/1993
    Levensverhaal; Lea is geboren en getogen in een zwaar bewaakte inrichting. Haar moeder zat vast voor moord met tbsverpleging. Ze is opgegroeid in een weeshuis, daar ontdekte ze dat ze manisch depressief is. dus of heel vrolijk of heel slecht gehumeurd. Ze raakte aan de drugs en is tijdens een trip zo doorgeslagen dat ze haar beste vriendin doodsloeg met een kandelaar.


    ^^

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 18:18 ]


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    Naam; Lea Amore Alexander
    Leeftijd; 16
    Geboortedatum; 14/01/1993
    Levensverhaal;

    rest komt zo ;3

    EN IK WIL DAT NICOL OOK VRIENDJES MET ONS WORD.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Troglodyte schreef:
    (...)
    Ja, mag dat? :D

    Tuurlijk mag dat (: Zeg dan wel ofdat jullie vriendinnen werden in de jeugdgevangenis of dat er buiten al waren en tesamen in het jeugdhuis toekwamen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mensen! Niet te veel vriendjesgedoe svp =P Maak dan wel het liefst verschillende verhalen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Tuurlijk mag dat (: Zeg dan wel ofdat jullie vriendinnen werden in de jeugdgevangenis of dat er buiten al waren en tesamen in het jeugdhuis toekwamen?

    Toen we toe kwamen :'D


    - hoi ;D

    Dan wil ik dat Ik, Mebel en Lea, het smexy gevaarlijke kippengroepje zijn :3
    En voor de rest mag niemand er bij x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3