• Ik heb dus serieus de meeste belachelijke school. Ik moest dus gewoon buiten gymen in de regen. Pas toen het echt heel hard ging mochten we gaan. Maar ja toen was het dus al te laat. Ik kleed altijd thuis om-is heel dichtbij- Ik en een vriendin waren dus doorweekt en koud tot op het bot. Dat was vanochtend eerste 2 uur. En nu ben ik nog steeds koud. Met dank aan school heb ik het nu koud en ben ik grieperig aan het worden.

Nog meer mensen met een achterlijke school, die je in de regen buiten laat gymen?

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Aaaahw arm kind <3
    Nee bij ons hebben we altijd binnen gym, voor zover ik weet.
    Ik moet ook eens in de regen gaan gymmen dan.. Ik wil ook ziek worden :'D

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Ja, ik heb morgen de eerste 2 uur gym. Weetje hoe koud het dan is o.o
    En ja, die vent heeft het niet koud, maar hij heeft ook een trainingspak aan ><
    Wij moeten ik korte broeken en t-shirts =='

Morgen en overmorgen zal zowat de helft ziek zijn.
    Bij ons gebeurde hetzelfde, maar ik ben wezen schuilen. Kon me niks bommen wat de leraren zouden zeggen, nood breekt wet. En ik zie het redden van mijn eigen gezondheid wel degelijk als nood.
    Maar goed, dat voorkwam niet dat de helft de volgende dag kuchend op school kwam. De dag daarna waren er heel wat ziek, ik had ook een leuke verkoudheid te pakken.
    Als leraar heb je toch wel iets van een verantwoordelijkheid over je groep? -.-

No growth of the heart is ever a waste

Vorig jaar, maar toen moesten we schuilen in de kleedkamers, maar toen gingen mijn beste vriendin en ik rondjes rennen in de stromende regen...
    En vandaag had ik sportdag en toen begon het na een tijdje ook te regenen, maar we moesten gewoon doorgaan, waardoor ik dus uitgleed... --'

I may not always be perfect, but I'll always try.

Wij hebben in de miezer moeten lopen, waardoor mijn haar lekker frizzy werd en mijn pony begon te krullen. Maar toen het wat harder werd mochten we naar binnen.
    Als het dus echt regent moeten we niet naar buiten. Wij hebben wat meer geluk dan jou.

You're a star in heaven.

Heh, ik ook, alleen moesten wij doorgaan toen het goot. Gelukkig had ik een trainingspak bij me, maar er waren een paar mensen in alleen een kort broekje en een shirt :|

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

Weetje?
    Ik had precies hetzelfde.

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Ja, ik hoop echt heel hard dat het morgenochtend niet regent, aangezien ik een kutleraar heb die toch doorgymt als het giet.

Destroy what destroys you.

Ja, mijn leerkracht L.O. laat mij ook buiten lopen als het regent want dat is goed voor te ademen ofzo. (:

bij ons laten ze je ook in de regen gtmen als het aan het hosen ze laten je alleen gaan als er ook onweer komt,ik woon wle dichtbij amar die ikinderen die met de bus komen of heel ver moeten zijn dan wel kleddernat!echt stom!

i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

Geen nood, wij moeten ook buiten gymen als het regent --'

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:

Nederland/Belgie hebben dus echt onverantwoordelijke scholen. Daar zouden ze eens iets aan moeten doen.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Tranquillity schreef:

Never run out of reasons to smile...

Wij gelukkig niet! vorig jaar wel, de eikels! (puh) maar nu gelukkig alleen in de zomer. (dance)
    je moet een klacht indienen! xD:PxD

You are beautiful, you are love.

precies hetzelfde had ik gisteren. lekker rondjes rennen en kletsnat worden
    fuck schoool.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.