• Cinema Bizarre is niet Cinema Bizarre meer zonder Luminor?

    Vind jij dat ook of niet?

    Mijn mening:

    Romeo is net zo goed en het is nog gewoon cb hoor!.

    Mijn Nichtje vond dat namelijk dat Cb Cb dan niet meer is.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 12:09 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Doeme ze moeste er allemaal nimeer zijn..
    DA zou beter en leuker zijn (A)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind ze nog steeds geweldig goed, natuurlijk is het jammer dat Luminor weg is. Maar ze zijn gewoon een beetje anders. Romeo is ook kei en kei goed ^^

    Ik ben het er deels mee eens,

    Het komt niet door Rom3o dat CB niet meer hetzelfde is, Rom3o is geweldig en Lumi ook.

    CB is voor mij anders geworden omdat ze nu weer van die fake fans hebben, die niet eens hun namen goed kunnen uitspreken.

    Het is net als bij th, op een gegeven moment komen er ruzies tussen fans om nix en de sfeer gaat weg.

    Als ik naar een concert ga wil ik gezellig kunnen kletsen over de band, tuurlijk mag je best een beetje geobserdeerd zijn door de artiest, maar ik ben het echt zat om alleen nog maar te horen hoe graag iedereen Kiro wil neuken en Shin zijn baby's hebben en ga zo maar door

    Ik bedoel hiermee te zeggen dat die fake fans alleen maar naar de artiest kijken, en niet luisteren wat de muziek zegt.

    -xxx-


    You can never wear to much black

    De muziek is nog fantastisch.. dus nee, ik vind CB nog steeds CB. Wél vind ik dat ze nu een beetje veranderd zijn qwa muziekstijl, maar dat is juist leuk =3

    Ik vindt hun nog steeds cb..


    Imperfection Is Beautiful

    Ik houuu van Romeo, dus aan hem ligt het niet. CB is en blijft gewoon CB of dat nou met of zonder Luminor is. 22 September was geweldig!^^


    -

    Luminor met CB was geweldig
    Rom3o met CB is geweldig!

    Ik kan niet kiezen tussen hen twee, want ik blijf CB even geweldig vinden. ^^


    Let the Night embrace you

    Empire schreef:
    Luminor met CB was geweldig
    Rom3o met CB is geweldig!

    Ik kan niet kiezen tussen hen twee, want ik blijf CB even geweldig vinden. ^^


    -Deelt mening-


    Romeo is goed joh :3 Maar ja Lumi is toch weer trg bezig dus ja. Of het was gewoon geen CB meer e! I mean zonder Romeo...


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oh Jezus.
    Ik schrik me kapot, denk dat CB ermee stopt ofzo...

    Het was Lumi's eigen keus en dat moeten we respecteren vind ik.


    Life is an art, not a science.

    nu dacht ik even dat ze allemaal waren omgekomen of zo toen ik die titel las xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Luminor met CB was geweldig
    Rom3o met CB is geweldig!

    Ik kan niet kiezen tussen hen twee, want ik blijf CB even geweldig vinden. ^^



    Agree


    Life is more than that you eyes can see

    Ik ben nooit echt fan van hen geweest, dus ik kan niet antwoorden :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Hij gaat niet terugkomen dus mensen die dat vinden moeten zich er maar bij neerleggen.

    Wahha iedereen denk dat ze dood zijn als mijn titel lezen van deze Topic xD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Het blijft CB zonder lumi of niet ;D


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.