• nou jah op school enzo stuntel ik altijd ,ik vergeet heel vaak mijn boeken of zet mezelf voorschut en jah bij antwoorden geef ik altijd de domste. enjah de simpelste dingen bij wiskunde snap ik niet en daarom noemt mijn wiskunde leraar mij goofy(best wel beschamend)
    en hij noemt me dus ook best dom. terwijl ik wel op havo zit en toch wel goede cijfers haal.
    enjah ik vind mezelf ook niet bepaald slim maarjah is er nog zo iemand die best dom lijkt terwijl die wel goede cijfers haalt?
    en heeft iemand een tip hoe ik minder dom kan lijken? en hoe ik kan zorgen dat mijn leraar me niet domoor of goofy noemt?
    p.s dom zijn is zo erg nog niet en als je op een lager school niveau dan havo zit ben je niet meteen dom hoor!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 18:41 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Misschien word je onbewust zenuwachtig in de klas, en dat je daarom minder slimme antwoorden geeft. Maar je bent niet dom, anders zou je geen goede cijfers halen. En het is verkeerd van je Wiskunde leraar dat hij je zo noemt, vraag hem anders of hij dat niet meer wilt doen? En aan de andere leraren of ze er rekening mee willen houden dat je niet goed antwoord geeft voor de klas, misschien dat ze ja dan niet/minder snel de beurt geven.


    You move me ......... Kurt

    dat si wel een slim idee gaat er meteen emt mijn wiskunde leraar over praten


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    nou jah ik haal voldoendes


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Mijn punten zijn ook niet slecht, maar, soms worden de lessen zo langdradig of saai dat een dom antwoord wel gepast is (:.
    Ik vind het wel grappig. ^^


    007

    Wat een onbeleefde leerkracht zeg. Weet je, je hoeft je niet te schamen, iedereen leert op zijn eigen tempo. En het is niet omdat je niet zo snel Wiskunde leert, dat je dom bent. Je hebt vast wel andere vakken waar je bijna direct alles begrijpt. (:

    nou alle vakken ben ik een beetje dom in behalve frans maar dat vind ik gewoon leuk


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Kben ook de slimste niet en soms denk je dat er voor mij niet eens een niveau nodig is .. ik ben vooral een stunt op de fiets xD maar tja voldoendes halen kan ik blijkbaar wel ;)(H)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    ikblunder ook vaak ; iklag gewoon met mezelf, en trek het meniet aan, werkt bij mij altijd (A)


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    haha mijn vriendinnen kennen me dus als de stuntel maarjah zij vinden het wel grappig


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    wees maar niet bang hoor!! ik heb een vriendin die doet VWO en die heeft ook echt van die opmerkingen van dat als je met een paraplu uit het vliegtuig springt dat je dan nog best ver komt of dat de regenputten in van die oude dorpje (die zitten daar in het midden van de weg) zij gelooft serieus dat die daar zijn voor de blinden, dat ze weten dat ze in het midden van de weg zijn. er staan ook allemaal lantaarnpalen op enzo maarja je bent dus echt niet de enige.xDxDxD


    Tomorrow Never Comes!

    Spitfire schreef:
    Misschien word je onbewust zenuwachtig in de klas, en dat je daarom minder slimme antwoorden geeft. Maar je bent niet dom, anders zou je geen goede cijfers halen. En het is verkeerd van je Wiskunde leraar dat hij je zo noemt, vraag hem anders of hij dat niet meer wilt doen? En aan de andere leraren of ze er rekening mee willen houden dat je niet goed antwoord geeft voor de klas, misschien dat ze ja dan niet/minder snel de beurt geven.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb dat ook ^^ Ik haal ook goede cijfers, maar iedereen beziet me als 'het domme blondje.' En als ik dan eens zeg; 'ik ben echt niet zo dom als jullie denken!' schieten ze allemaal in de lach. Join the club ^^