• Ja ik word over een maand 16 en ik ga leren voor mijn brommer bewijs maar ik wil graag een leuke scooter.
    Ik heb al gekeken maar echt bijna elke was spuuglelijk of veelte duur.
    Mijn max. is 600 euro.
    Iemand ideeën?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Woezeltjuh schreef:
    nou me vriend heb op marktplaats een scooter voor 300 euro gevonden en is een heel leuk ding weet niet bij wat voor scooters jij zoekt x'D

    Ik ga naar marktplaats en typ scooter in en ik krijg daar allemaal tussen de 800 en de 2000


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ik ga naar marktplaats en typ scooter in en ik krijg daar allemaal tussen de 800 en de 2000

    Zoveel kosten tweedehands gemiddeld ook ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Auto's zijn duur. En de belastingen die daarbij horen ook.
    Een scholiertje zoals ik met alleen een vmbo diploma op zak heeft daar niet genoeg geld voor :[


    Nee, maar als je eerst 600 euro uit gaat geven aan zo'n scooter, moet je alleen maar langer sparen x'D En tegen die tijd krijg je toch studiefinanciering?


    Your make-up is terrible

    Aurelia schreef:
    (...)
    Zoveel kosten tweedehands gemiddeld ook ;]

    Niet tussen de 400 en de 1000
    mensen worden gewoon gierig door de eco crisis


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Niet tussen de 400 en de 1000
    mensen worden gewoon gierig door de eco crisis


    klopt haha denk dat dat het is.. maar die scooter van me vriend was bijna nieuw.. dus je moet gwn goed zoeke ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, maar als je eerst 600 euro uit gaat geven aan zo'n scooter, moet je alleen maar langer sparen x'D En tegen die tijd krijg je toch studiefinanciering?

    Maar dat is weinig :'[
    En ik moet tegen die tijd ook nog de zorgverzekering betalen want mams kan dat niet O.o'
    AARGHH. Growing up SUCKS.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Maar dat is weinig :'[
    En ik moet tegen die tijd ook nog de zorgverzekering betalen want mams kan dat niet O.o'
    AARGHH. Growing up SUCKS.


    Als jou moeder mega-weinig geld verdient, kan jij zo rond de 400 euro per maand krijgen daarui heur.


    Your make-up is terrible

    ikhbe een booster gekocht ; 750 euro ; iets over je butget maar wel de moeite ;D


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Ik denk niet dat je er een voor 600 zou kunnen krijgen, want die van mn zus kostte rond de 2000 en dan moet je ook nog verzekering hebben :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ik ga naar marktplaats en typ scooter in en ik krijg daar allemaal tussen de 800 en de 2000
    Op Marktplaats kan je ook selecteren welke prijscategorie je wilt, hè.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Assassin schreef:
    Ga fietsen, lekker gezond. Scooters zijn onzin, 600 euro uitgeven om over 2 jaar je rijbewijs te halen. Kan je het beter daaraan uitgeven.


    Totally agree.
    Maar als je het graag wilt heb ik een tip: Koop ene bromfiets, voer hem op, laat hem pimpen of doe het zelf, dan is ie alsnog heel stoer.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 17:51 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vriendin van mij had haar scooter voor €50 gekocht op marktplaats. Je moet gewoon goed zoeken.


    -

    Freakdog schreef:
    (...)

    Totally agree.
    Maar als je het graag wilt heb ik een tip: Koop ene bromfiets, voer hem op, laat hem pimpen of doe het zelf, dan is ie alsnog heel stoer.

    Opvoeren dacht het niet.
    -politie genaaid
    -zodra je je scooter opvoert krijg je er problemen mee.

    @Hopeless
    waar dan heb ik niet gezien.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Kijk op zo'n site voor tweedehandsbrommers, meestal heb je er daar hele goedkope, zelf van €200 maar die zou ik dan niet echt kopen omdat er waarschijnlijk een reden is dat die zo goedkoop is. (:

    Assassin schreef:
    Ga fietsen, lekker gezond. Scooters zijn onzin, 600 euro uitgeven om over 2 jaar je rijbewijs te halen. Kan je het beter daaraan uitgeven.


    Klopt helemaal.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.