• Morgen vertrek ik met school op tweedaagse. Met heel het eerste jaar gaan we voor twee dagen naar Westmalle. Daar leren we elkaar beter kennen enzo.

    Maar je mag niet kiezen naast wie je zit in de bus dus zit ik een heel uur of meer naast Jeremy Denis, Dení spreek je het uit maar ik zeg altijd Dennis (nerd) Hij is vies, ik heb er al mee moeten samenwerken voor Frans and hij is vieees o.o Hij is gefreakt aan southpark en heeft een poppetje van Ken (van southpark) en daarbij ga ik dat hoofd uit de kap proberen te halen wat niet gaat en dan word hij boos (nerd)Dat ga ik dus niet doen (krul)

    Op die tweedaagse hebben we een sportdag en dan gaan we met de klas teambuilding en een oriëntatieloop doen. De eerste avond is er quis en een bosspel. Je moest je verdelen in groepjes in de klas. Steekt er ineens het stomste kind van de klas, dat mij en mijn twee vriendinnen haat die bij mij in de groep zitten, dus zit ze erbij. Ik ben ze pissed. Dat kind heeft een geest van een kind van 2, moet op alles iets zeggen. Begint direct te wenen en stop daarna, begint dan terug te wenen enzovoort. Ze zoekt gewoon aandacht o.o

    De kamers mogen we niet zelf kiezen maar ik slaap met Margot : D, Ann-Sophie (:, Alexia (ik weet niet of ik dat wel leuk vind), en een paar van een ander klas die ik niet ken. Dat valt dus eigenlijk nog best mee : D.

    Alle titularissen van het eerste gaan mee. Dus de hulptitularis ook. Dat betekent dat er 14 leerkrachten meegaan. En sommige daarvan haat ik o.o Er gaan twee leuke mannelijke leerkrachten mee, twee jonge, opgewekte, vrolijke vrouwelijke leerkrachten mee en volgens mij zijn de rest allemaal oude mensen die in een mid-life-crisis zitten en meteen boos worden ._.

    Wens me succes ofzo :Y)

    Titularis = mentrix

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 12:53 ]


    Only losers can act the way you do

    Hehe; ik moest vorig jaar ook naar Westmalle :Y)
    veel succes :]


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Q schreef:
    Wij hebben al klasdag gehad.
    - Was plezant! (:
    Succes
    Ben jij niet diegene die in de gemeente naast de gemeente waar ik in woon woont? : D


    Only losers can act the way you do

    Ik wil ook met de bus maar nee hoor wij mogen 3 uur op de fiets naar buitenlandse reis. Nuterden-.- net over grens en geen enkele duitse inwoner meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.