• Hoi, ja ik heb dus een klacht.
    Laatst had ik me ingelogd, en duwde ik op het knopje "onthoud mij." zodat ik mij niet meer zou moeten inloggen. maar nu is dit de derde keer, dat ik me toch weer moet inloggen, en toch duw ik op dat knopje.
    hoe komt dat?
    x

    Antwoord van Rutger


    Wat Spitfire zegt idd. Je computer slaat de cookie niet op zodat wanneer je je browser afsluit de computer 'vergeet' dat je ingelogd was.

    Wanneer je dan later weer naar Q. gaat moet je idd opnieuw inloggen.

    Kun je me vertellen welke browser je gebruikt? Dan kan ik misschien even uitzoeken hoe je het aan kunt passen.

    De oplossing om op 'Actieve Topics' te klikken heeft met een ander probleem te maken. Namelijk dat wanneer je inlogt, je niet meteen de pagina te zien krijgt die je zou moeten zien wanneer je inlogt. Ook daar zal ik even naar kijken, al kan ik niet beloven dat ik het op kan lossen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 nov 2009 - 0:27 ]


    - hoi ;D

    Zo werkt de site nu eenmaal? 8D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Zo werkt de site nu eenmaal? 8D

    Nee, normaal hoort hij het wel gewoon te doen hoor..
    Tenminste bij mij wel altijd...


    Tom and Georg could write a bad romance.

    bij mij werkt het ook altijd , raar :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, daar ben ik veel mee.
    Maar het is echt lastig voor mij dat ik me steeds moet inloggen -'


    - hoi ;D

    Bij mij doet hij het ook niet hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Bij mij ben ik pas ingelogd als ik op 'actieve topics' ofzo klik. Misschien dat eens proberen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hmm,
    als ik ergens in het linkermenu op klik ben ik ingelogd. Moet je ook maar eens proberen.:'D


    everything, in time

    Sabotage schreef:
    Bij mij doet hij het ook niet hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    NickyFOSHO schreef:
    Bij mij ben ik pas ingelogd als ik op 'actieve topics' ofzo klik. Misschien dat eens proberen?

    Ja hoor doe ik.
    Maar als ik dan wegga, en dan weet terug erop ga, dan ben ik weer uitgelogd.


    - hoi ;D

    Troglodyte schreef:
    (...)
    Ja hoor doe ik.
    Maar als ik dan wegga, en dan weet terug erop ga, dan ben ik weer uitgelogd.


    Ow, dat heb ik niet.
    Naja,d an kan ik je niet helpen, sorry.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat komt omdat je computer dan de geschiedenis verwijdert. :] Of cookies, of hoe je het ook wilt noemen. Dat heeft dus niks met Q te maken, maar met je PC. Als je bijvoorbeeld Ccleaner erop hebt staan, kun je dat veranderen. En als je hebt ingesteld dat je virusscanner meteen loopt als je je pc opstart, ook. :]


    You move me ......... Kurt

    bij mij werkt dat ook niet
    en bij hyves ook niet trouwens


    In time we hate that which we often fear.

    NickyFOSHO schreef:
    Bij mij ben ik pas ingelogd als ik op 'actieve topics' ofzo klik. Misschien dat eens proberen?


    all i need is love, all i get is homework

    Dat heb ik dus ook. Misschien sluit Q niet goed aan bij de nieuwe Internet? Of zit het gewoon in de site zelf?


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik ook.


    Never run out of reasons to smile...