Want we hebben een pedagogische studiedag (wat dat ook mag betekenen)
Moeten de leerkrachten lekker wél uit hun bed en wij niet. Teeheee. Balen dat het altijd de woensdag is O_O
Naja, zijn er nog die morgen niet naar l' école moeten? d:
- Home
- Forum
- Werk en school
- Ik moet morgen niet naar school. 8D
Ik moet morgen niet naar school. 8D - Werk en school
-
29 sep 2009 - 20:1129 sep 2009 - 21:02
Decadence schreef:
(...)
Als het er maar 12 zijn, ik heb er 30.
En aah, mijn kindertje toch, kop op!
ik moet er op het eind 20 ..
en als je loopt moet je het in de winter overdoen
en dat moet ik dus
want ik heb geen conditie.
:'(De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
29 sep 2009 - 21:04ik ben maandag standaard vrij en ik was vandaag ook vrij omdat ik ziek ben..
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
29 sep 2009 - 21:07Decadence schreef:
(...)
-te verwarrend, error, error-
Ik snap niet?
En ik had vandaag stratenloop, Naoom. Maar dat was helemaal niet veel dus zwijg ik beter. :'D29 sep 2009 - 21:11Unhearted schreef:
(...)
Ik snap niet?
En ik had vandaag stratenloop, Naoom. Maar dat was helemaal niet veel dus zwijg ik beter. :'D
hoe lang was dat dan ? :'DDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
29 sep 2009 - 21:1229 sep 2009 - 21:13Trafficlight schreef:
(...)
hoe lang was dat dan ? :'D
Dat was 1600 m, viel dus echt mee.
Al bedenk ik me nu dat we tegen het einde van het jaar 30minuten moeten lopen. >-<29 sep 2009 - 21:18Unhearted schreef:
(...)
Ik snap niet?
En ik had vandaag stratenloop, Naoom. Maar dat was helemaal niet veel dus zwijg ik beter. :'D
Ja, dat is het net, je hebt teveel vrij dat ik het niet snap29 sep 2009 - 21:20Decadence schreef:
(...)
Ja, dat is het net, je hebt teveel vrij dat ik het niet snap
Neenee, in principe heb ik alleen volgende week vrijdag echt echt schoolvrij. Donderdag en vrijdag + volgende donderdag heb ik geen vrij. Dan heb ik ook gewoon wat met school te doen waardoor ik geen les heb. Gesnapt?29 sep 2009 - 21:21Unhearted schreef:
(...)
Neenee, in principe heb ik alleen volgende week vrijdag echt echt schoolvrij. Donderdag en vrijdag + volgende donderdag heb ik geen vrij. Dan heb ik ook gewoon wat met school te doen waardoor ik geen les heb. Gesnapt?
Ongeveer29 sep 2009 - 21:22Decadence schreef:
(...)
Ongeveer
Goed!
Haha, ik heb een -ikweetniethoehetnoemt-. Maar vorig jaar toen je vrij was, kreeg ik een hilarisch bericht op school. x'D29 sep 2009 - 22:05Ik heb maandag vrijaf
Happiness hit her like a train on a track
30 sep 2009 - 16:20Ik moet morgen niet naar school,
mijn school bestaat 50 jaar en
wij hebben vrij !This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.
30 sep 2009 - 16:21Conspiracy schreef:
Nee, maar ik moet wel vrijdag niet naar school
Ik moet dan ook niet naar school! :'DIf you had never come out of the blue, I would've stay
30 sep 2009 - 16:22Ik ben vrijdag vrij.
Jij wouw mij jaloers maken hé, mooi niet gelukt.
Ha x']Don't let 'em say you ain't beautiful.
30 sep 2009 - 16:22