• Een vriendin van me, Eva, wil haar haar blonder krijgen, maar ze weet niet echt hoe. Ik had ergens gehoord van een shampoo die je haar blondeert (?) en toen kwam ook Margo met iets op de proppen, een spuitje waardoor je haar ook blonder wordt.(?) Ze heeft al blonde highlights in der haar getrokken, maar wil het nu zelf proberen. Dus mensen die shampoo's, spuitjes, haarproducten,... kennen waardoor je haar blonder wordt, gelieve hier te reageren.
    Product + merk


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben van nature blond. So no idea; : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    Ik ben van nature blond. So no idea; : D

    Ja, Eva ook, maar ze wil het echt heel erg blond krijgen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Spul van john freda of hoe die gozer ook heet. Werkt volgens mij wel heel goed. Hij heeft spul voor veel kleuren haar maar blond dus ook. In zo'n shampoo's zitten inderdaad verf en pigment extracten die er voor zorgen dat je haarkleur intenser word, maar het heeft lang niet hetzelfde effect als gewoon blonderen ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben van nature al blond, maar ik zou het gewoon verven ^^

    Alicious schreef:
    Ik ben van nature blond. So no idea; : D

    Alicious schreef:
    Ik ben van nature blond. So no idea; : D


    T O K I O H O T E L < 3

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, Eva ook, maar ze wil het echt heel erg blond krijgen :'D

    Ik ben ook blond, en had vroeger heel erg blond haar, maar heb ik niet meer. Wil ik wel terug. (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Fok, ik wil ook blond zijn. (huil)

    gewoon zelf een pakje met verf kopen en verven?


    Sorry als dit niet helpt hah :P


    I solemny swear i am up to no good

    ik heb mijn haar geblondeert bij de kapper ^^
    maar je kan ook zilvershampoo gebruikten dat breekt de kleur ofz iets en dan word dat lichter


    Magic never ends.