• Mijn zus is nu dus officieel fan van All Time Low. En ik haat dat feit. > <

    Eén omdat ze ze gewoon een paar keer op TMF heeft gezien en omdat ze Alex mooi vind.

    Twee omdat ik ze beschouden als mijn lievelings band en dan komt ineens u zus die daar geopsedeerd over gaat doen. Ze kent we misschien drie weken terwijl ik ze al een dikke twee jaar ken.

    Ze heeft zelfs Alex als profielfoto op MSN staan. Das echt van WTF? > <


    We'll never be as young as we are tonight

    wat is daar nou zo erg aan?


    In time we hate that which we often fear.

    Alicious schreef:
    (...)
    Iedereen die dat niet kan aanhoren mist wat in hune cultuur. 8D

    Mijn zus mist niks in haar cultuur hoor. Helemaal niet! :B

    Decadence schreef:
    (...)
    Ik maak maar een grapje? ;s - Ik voel me aangevallen door je en dat is de eerste keer ooit -

    Mijn excuses, dat was dan niet zo bedoelt. :X
    In de vakantie voelde ik me ook voor de eerste keer aangevallen door je.
    Maar ze zit nu zo eenmaal in elkaar. Maar wees blij? Er zijn groepen die ze nog minder kan aanhoren. Zoals FOB, MCR, Simple Plan, Metro Station, etc.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Mijn excuses, dat was dan niet zo bedoelt. :X
    In de vakantie voelde ik me ook voor de eerste keer aangevallen door je.
    Maar ze zit nu zo eenmaal in elkaar. Maar wees blij? Er zijn groepen die ze nog minder kan aanhoren. Zoals FOB, MCR, Simple Plan, Metro Station, etc.

    Van wat was dat weer? Maar volgens mij was ik gewoon boos op alles + iedereen. En Haha, ik snap het al ;D

    Decadence schreef:
    (...)
    Van wat was dat weer? Maar volgens mij was ik gewoon boos op alles + iedereen. En Haha, ik snap het al ;D

    Ik weet het ook niet meer, maar ik was er toen echt niet goed van. En alles mislukte toen ook bij me ineens. :')
    Goed dat je het snapt.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik weet het ook niet meer, maar ik was er toen echt niet goed van. En alles mislukte toen ook bij me ineens. :')
    Goed dat je het snapt.

    Haha, nou het was ook niet mijn bedoeling. Om het even ontopic te houden,
    All Time Low is echt goed, ik heb alle albums van hun die je kan kopen. :9~

    Decadence schreef:
    (...)
    Haha, nou het was ook niet mijn bedoeling. Om het even ontopic te houden,
    All Time Low is echt goed, ik heb alle albums van hun die je kan kopen. :9~

    Mijn bedoeling ook niet. Zijn we weer vriendjes? B)
    En ik heb dat dus niet.
    Maar oh! Ik heb wel, twee, drie, vier liedjes ofzo van hen op de pc. :Y)

    Unhearted schreef:
    (...)
    Mijn bedoeling ook niet. Zijn we weer vriendjes? B)
    En ik heb dat dus niet.
    Maar oh! Ik heb wel, twee, drie, vier liedjes ofzo van hen op de pc. :Y)

    4? ;o
    Aja, ik weet al welke, goede liedjes!! ;D
    Ik dank je. _O_ Want als jij er niet was geweest, had het mss nóg langer geduurt voor ik deftig atl ging luisteren en niet nerveus zou worden van last flight home (cat)
    We zijn terug BFFEs!

    Decadence schreef:
    (...)
    4? ;o
    Aja, ik weet al welke, goede liedjes!! ;D
    Ik dank je. _O_ Want als jij er niet was geweest, had het mss nóg langer geduurt voor ik deftig atl ging luisteren en niet nerveus zou worden van last flight home (cat)
    We zijn terug BFFEs!

    Jaa, 4. Dinges, dinges, dinges en dinges. :'D Jeweetwel.
    Hahaahahaha, juist. Dat vind ik nog steeds zo'n lachertje. x'D Dat ik daar mee te maken heb, hèhè.
    Joepie, we zijn dan weer echte vriendinnetjes.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Jaa, 4. Dinges, dinges, dinges en dinges. :'D Jeweetwel.
    Hahaahahaha, juist. Dat vind ik nog steeds zo'n lachertje. x'D Dat ik daar mee te maken heb, hèhè.
    Joepie, we zijn dan weer echte vriendinnetjes.

    Ja, ik weet het ;D Dinges vind ik wel de mooiste want die luisterde ik al zo vaaak!
    En jaa, ik vind het lachen dat jij het naar mij zond en dat ik het weigerde x'D en dat liedje heb ik nu al 270x beluisterd in itunes x'D

    Decadence schreef:
    (...)
    Ja, ik weet het ;D Dinges vind ik wel de mooiste want die luisterde ik al zo vaaak!
    En jaa, ik vind het lachen dat jij het naar mij zond en dat ik het weigerde x'D en dat liedje heb ik nu al 270x beluisterd in itunes x'D

    Aah ja, dinges. Jaa, van die vier en van allemaal vind ik die ook de mooiste. Want die luisterde ik ook het vaakst daarvan. :B
    Hahaahaha, juist. Je weigerde dat. Hoe lachwekkend. x'D Je mag me toch echt wel dankbaar zijn. :Y) En amai! Ik zo'n 30x op mijn poddie ofzo. :')

    Unhearted schreef:
    (...)
    Aah ja, dinges. Jaa, van die vier en van allemaal vind ik die ook de mooiste. Want die luisterde ik ook het vaakst daarvan. :B
    Hahaahaha, juist. Je weigerde dat. Hoe lachwekkend. x'D Je mag me toch echt wel dankbaar zijn. :Y) En amai! Ik zo'n 30x op mijn poddie ofzo. :')

    Jaa, dat is zo toch zo'n mooi! En dan nog eens dinges daarbij, zucht. ;D Dat is echt lachwekkend, en beschamend voor mij. Ons geheimpje? (cat) en 30, ik ben trots. Naan en ik zitten hier 3 Cheers 4 5 Years te zingen en dat klinkt zo leuk :3

    Decadence schreef:
    (...)
    Jaa, dat is zo toch zo'n mooi! En dan nog eens dinges daarbij, zucht. ;D Dat is echt lachwekkend, en beschamend voor mij. Ons geheimpje? (cat) en 30, ik ben trots. Naan en ik zitten hier 3 Cheers 4 5 Years te zingen en dat klinkt zo leuk :3

    Dinges daarbij? Wie, wat of hoe bedoel je? :') Maar mooi, joa. Want ik luisterde het daarstraks nog. En dinges, dat andere ook. Dat gedinges wordt erg. Jaa, ons geheimpje dan. Haha, beschamend. Ach neen! :'D En ja, goed hea al zoveel ofzo. Voor mij veel. B) En oh netjes.

    Mhaha bitchfight I mean Sisterfight(lol)


    The soul needs autumn.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Dinges daarbij? Wie, wat of hoe bedoel je? :') Maar mooi, joa. Want ik luisterde het daarstraks nog. En dinges, dat andere ook. Dat gedinges wordt erg. Jaa, ons geheimpje dan. Haha, beschamend. Ach neen! :'D En ja, goed hea al zoveel ofzo. Voor mij veel. B) En oh netjes.

    Ik raak ook in de war (cat) ik bedoel Juliet daarbij is mooi. Ik vind het beschamend (cat) en ja dat is netjes hah ;DD