• Mijn oude serie die ik net heb omgezet in een story, en ik ben er verder aan gaan schrijven. Hij telt nu 7 hoofdstukken.

    Waarschuwing, kan triggerend zijn


    In mijn ogen schitterd een boosaardige glans. Als ik de trap op loop, kraken de treden onder mijn voeten. Als ik bovenkom, open ik de eerste de beste deur, en het is meteen raak. Mijn lieve vader ligt daar lekker te slapen. Ik loop de kamer in, en geef een enorme ruk aan het touwtje van de kettingzaag. Meteen schiet hij aan. Mijn vader gaat rechtop zitten, de angst is te zien in zijn ogen als hij naar mij kijkt. Ik grijns. Hij deinst achteruit. "Mickey... Leg dat ding weg." Zegt hij met een stem vol paniek. Ik schud mijn hoofd, mijn blonde, vette haren bewegen zachtjes mee. Langzaam doe ik een paar passen in de richting van mijn vader. Hij smeekt voor zijn leven, maarik geef niet toe, nooit, niet na wat hij mij heeft aangedaan.


    Een schizofreen meisje wordt mishandeld door haar vader. Ze heeft twee persoonlijkheden; een zeer verlegen, lieve, en haar andere is zeer moordlustig en helemaal niet verlegen. Het is sarcastisch en geeft een grote bek. Haar vader is alleenstaand. Hij ontdekte haar tweede persoonlijkheid toen het meisje 3 jaar was. Ze begon steeds op hem in te slaan, te bijten en te krabben. Het volgende moment was ze poeslief. Na een maand heeft hij haar opgesloten in een kamer, waar ze nu al jaren zit. Ze loopt jaren achter met ontwikkeling.


    Benieuwd? Klik

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 20:02 ]


    Your make-up is terrible

    ORIGINEEL!
    IK LEZEN GAAN


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Owh haah XD ik was die story helemaal vergeten / die Mickey had ik opgegeven :'D

    Conspiracy schreef:
    Owh haah XD ik was die story helemaal vergeten / die Mickey had ik opgegeven :'D


    Whaha lol x'D Ik was hem ook nogal vergeten. Tot ik me net begon te vervelen.


    Your make-up is terrible

    Hoofdstuk 8 is net geactiveerd.


    Your make-up is terrible

    Ik heb hem gelezen en ik vind hem echt goed =D Die Mickey is best zielig maar ook behoorlijk creepy. xD Hoop da je snel verder gaat schat (K)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Hij is echt geweldig, zeker de moeite waard om te lezen ^^

    Danku, danku!

    En ik heb tot en met deel 10 erop gezet ^^


    Your make-up is terrible

    YAY hoofdstuk 11 is er ook al. (yeah) Iedereen snel lezen en reageren. ^^ Het is echt een leuk verhaal en ze wil nog 1 reactie voor ze verder gaat, dus kom op. (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.