• Ziek.(cat)


    En nu kan ik morgen dus niet naar school, en dan mis ik een so Levensbeschouwing.
    Maar nu mag ik wel waterijsjes en zoute drop eten, want die zijn goed voor mijn keel.(krul)

    Anyways, beterschapskaarten en eventuele cadeautjes alleen zélf afleveren. :'D
    Praatje maken is verplicht.


    ;3


    everything, in time

    Ik ben eigenlijk ook ziek maar ik ben vandaag al thuis gebleven en morgen ga ik wel weer naar school ;p
    Maar krijg jij een so van levo? ;S
    Wtf vragen ze daar dan? x'D

    Uncommon schreef:
    Ik ben eigenlijk ook ziek maar ik ben vandaag al thuis gebleven en morgen ga ik wel weer naar school ;p
    Maar krijg jij een so van levo? ;S
    Wtf vragen ze daar dan? x'D


    Ik ben vandaag ziek naar huis gefietst.:Y)

    Hmm, ligt eraan waar het over gaat. Wij hebben Definities, zoals 'Wat is Heilig?' En dat is dan; 'Van levensbelang. Zonder dat wat Heilig is is het leven niet compleet.' Ofzoiets.(cat)
    En dan nog vragen over de hoofdstukken die we moeten hebben. Toevallig deze keer Taal en Levensbeschouwing. --'


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Ik ben vandaag ziek naar huis gefietst.:Y)

    Hmm, ligt eraan waar het over gaat. Wij hebben Definities, zoals 'Wat is Heilig?' En dat is dan; 'Van levensbelang. Zonder dat wat Heilig is is het leven niet compleet.' Ofzoiets.(cat)
    En dan nog vragen over de hoofdstukken die we moeten hebben. Toevallig deze keer Taal en Levensbeschouwing. --'

    Omg, wat raar.
    Maarja, levo is bij mij dit jaar echt chill. -we hoeven alleen maar te tekenen en knutselen door die vrouw-
    En trouwens:
    -stuurt 45846 kaartjes en 698421694 keelsnoepjes-

    Als je een briefje voor me schrijft dat ik bij jou was in plaats van op school, kom ik je de hele dag lastig vallen :x


    You're a star in heaven.

    ik ook ;o


    Just a simple "I love you" (:

    Uncommon schreef:
    (...)
    Omg, wat raar.
    Maarja, levo is bij mij dit jaar echt chill. -we hoeven alleen maar te tekenen en knutselen door die vrouw-
    En trouwens:
    -stuurt 45846 kaartjes en 698421694 keelsnoepjes-


    Joh, niet eerlijk!

    Bedankt voor de kaartjes! -Leest nu kaartje 3859 terwijl ze op een keelsnoepje zuigt.-

    @Daze;
    Haha, doen we! Is gezellig. (:

    @Hesitate;
    Kom hier ziek zijn!_O_


    everything, in time

    Veel beterschap.
    Ik voel me ook belabberd. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben ook ziek, ik eet ijsjes en honing drop. Maar ik geb het al sinds vrijdag zeg maar, ik mis 2 so's en 1 pw deze week, ik moet waarschijnlijk de hele week thuis blijven.. =.=


    -

    ik voel me ook niet goed
    maar ik kan dus gewoon echt niet thuis blijven o.o
    en beterschap (flower)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 21:12 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had ook de hele dag buikpijn, maar dat is weer weg.
    Beterschap! :')

    Ik ga morgne ook niet naar school!:Y)
    En ik heb ook wat SO's ;x
    mar elle heeft OOgontsteking, en is Depri, dus ik moet de helle dag huilend in bet ligen.. ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    beterschap!
    zelf ben ik niet ziek (A)

    Ik ben ook ziek. Veel beterschap allemaal!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 21:18 ]

    Beterschap! :')
    k voel me ook slecht xd

    Ik ook, maar ik ga naar school. -slaat zichzelf-