• Ik geef het fcking OFFICEEL op met mijn BF hoor :

    Ik vind dus een jongen leuk, dat wist ze. en hij zit bij haar in de kals en ik verveelde me dus hem beetje sms'en. krijg ik in een x een sms van hem 'wil jij met me zoenen?' ik zo wtf? 'Hoezo dat?' en hij zei dat iemand dat zei maar hij wist niet wie en ik door gaan totdat hij het zei ; Ja Lauren zei het. dus ik sture 'Kuttrut [/zo noem ik heel veel mensen btw gewoon voor de gein en haar ook wel vaak] hoezo heb je dat gezegt?' en nu op msn is ze helemaal zo van jonge je zei hetzelf en al die shit. en hoezo noem je me een kuttrut. Godverdomme ik kan zo niet meer tegen haar. ik dacht dat ze mijn vriendin was
    maar ze naait me de hele tijd :x
    EDIT:
    Fijn nyu heb ik soort van ruzie met der en ik zit half te janken
    ik kan hier niet tegen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 17:48 ]


    We can only learn to love by loving.

    -titel aangepast.-


    Wie du mir, so ich dir.

    Kikailoveu schreef:
    (...)-verhuisd naar liefste rose- maar wij gaan misschien écht naar nicol wonen, serieus!

    O_O
    IK WIL OOK VERHUIZEN NAAR JOU EN NICOL (huil)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 18:30 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vind het wel vervelend voor je. Maar dan zeg je haar toch gewoon eerlijk dat je het strontvervelend vind. En als ze dan ruzie zoekt, naja dan kan ze die krijgen..


    Wie du mir, so ich dir.

    Kikailoveu schreef:
    (...)-verhuisd naar liefste rose- maar wij gaan misschien écht naar nicol wonen, serieus!


    idd ;3

    dan heb ik een cool buurmeisje
    ^^


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    idd ;3

    dan heb ik een cool buurmeisje
    ^^
    Ik ook =3


    when words fail, music speaks.

    AndreasHudec schreef:
    Vind het wel vervelend voor je. Maar dan zeg je haar toch gewoon eerlijk dat je het strontvervelend vind. En als ze dan ruzie zoekt, naja dan kan ze die krijgen..

    hm je hebt wel gelijk maar ik wil haar niet kwetsen enz. want zij is echt de enige vriendin die ik nog over heb die ik langer ken dan het middelbaar. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ocharme <3
    Sterkte Nicol. Mocht je, iets kwijt willen, weet je me te vinden.
    (flower)

    Marihuana schreef:
    (...)
    O_O
    IK WIL OOK VERHUIZEN NAAR JOU EN NICOL (huil)
    WEETJE
    als ik daar woon, gaan nicol en ik naar jou<3


    when words fail, music speaks.

    Kikailoveu schreef:
    (...)WEETJE
    als ik daar woon, gaan nicol en ik naar jou<3

    das nog is een ged plan

    @Barbarinsky
    dankje <3


    We can only learn to love by loving.

    JA. DAN MOETEN BO EN NICOL SAMEN EENS LANGS KOMEN :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nicol schreef:
    (...)
    hm je hebt wel gelijk maar ik wil haar niet kwetsen enz. want zij is echt de enige vriendin die ik nog over heb die ik langer ken dan het middelbaar. ;x
    Nouja, juist des te meer reden, omdat je haar zo lang kent, zou je er eigenlijk gewoon over moeten kunnen praten zonder dat je haar kwetst. In ieder geval succes dermee, vind t echt lullig voor je <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Nicol schreef:
    (...)
    das nog is een ged plan

    @Barbarinsky
    dankje <3
    Ik doe TL he (nerd)
    haha nee ik hoor op vwo/havo maar oke xd


    when words fail, music speaks.

    mijn vriendin is ook zo, maar we zijn nu uit elkaar aan het groeien. Ze heeft mij telkens voor schut gezet en ik vond dat het er eind moest aan komen. Ik heb dan op een dag eens goed mijn gedacht gezegd. Deed wel deugd, maar kreeg daarna er wel spijt van. Nu doet ze alleen maar grof tegen mij enzo. maarja, ik hoop dat het bij jou anders verloopt.


    it's ok to be gay!

    Herkenbaar. Alleen zijn mijn oude bf en ik echt niets meer. We doen alsof we elkaar niet kennen op school en in de bus maakt ze kutopmerkingen als ik bij iemand zit die ook alternatief is enzo. x_x ''soort zoekt soort'' enzo. weetjewel. terwijl ze het zelf ook geweest is.
    naja ik hoop dat het jou niet gebeurd. o:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dumpen die handel.
    Nouja, ik vind het eigenlijk nogal schijnheilig van haar... =/
    Maar je komt er wel bovenop. Als zij zich zo tegenover je blijft gedragen, dan is ze je niet waard. En inderdaad, echte vrienden zijn moeilijk te vinden, maar ze zijn er wel. Je moet alleen goed zoeken. :3
    In het loop der jaren veranderen er verscheidene dingen. Vriendschappen komen en gaan, relaties ook. Gewoon volhouden, meid ^^

    Veel sterkte.


    Where there is a sea there are pirates...