• Ik geef het fcking OFFICEEL op met mijn BF hoor :

    Ik vind dus een jongen leuk, dat wist ze. en hij zit bij haar in de kals en ik verveelde me dus hem beetje sms'en. krijg ik in een x een sms van hem 'wil jij met me zoenen?' ik zo wtf? 'Hoezo dat?' en hij zei dat iemand dat zei maar hij wist niet wie en ik door gaan totdat hij het zei ; Ja Lauren zei het. dus ik sture 'Kuttrut [/zo noem ik heel veel mensen btw gewoon voor de gein en haar ook wel vaak] hoezo heb je dat gezegt?' en nu op msn is ze helemaal zo van jonge je zei hetzelf en al die shit. en hoezo noem je me een kuttrut. Godverdomme ik kan zo niet meer tegen haar. ik dacht dat ze mijn vriendin was
    maar ze naait me de hele tijd :x
    EDIT:
    Fijn nyu heb ik soort van ruzie met der en ik zit half te janken
    ik kan hier niet tegen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 17:48 ]


    We can only learn to love by loving.

    Het klinkt hard maar ik zou ze dumpen. Ze verdient je niet. En wat ze deed was zo gemeen o.o


    Only losers can act the way you do

    Jezus, dat is lullig! Ze is het gewoon niet waard om je vriendin te zijn!
    Maar misschien kun je toch beter met haar gaan praten...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    *hug* niet wenen ö


    Only losers can act the way you do

    Gewoon dumpen,ze is het niet waard.Dat is geen vriendin


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Arme schat<3
    zeg maar, Bo vind je stom :'D
    nee grapje, het is wel genaaid. MAAR lief, het kan erger. Een meisje die ik ken had met een jongen en had naaktfoto's van zichzelf gemaakt en had die gestuurt naar haar vriend en die heeft ze rondgestuurt xd
    over een jaar (?) kom ik haar wel uitschelden :'D


    when words fail, music speaks.

    Niet huilen lieve Nini! (N)
    Je hebt mij nog (flower)


    - hoi ;D

    Lieverd, láát dat waif. Zíj verdient jou niet, en aangezien ze je steeds maar blijft naaien moet je gewoon niet meer met haar omgaan. Er zijn talloze anderen waarmee je vriendjes mee kunt worden :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat een stom wijf =s

    Marihuana schreef:
    Lieverd, láát dat waif. Zíj verdient jou niet, en aangezien ze je steeds maar blijft naaien moet je gewoon niet meer met haar omgaan. Er zijn talloze anderen waarmee je vriendjes mee kunt worden :3

    maar niemand is zoals zij

    zij is anders dan de meesten meisjes
    zij is precies zoals jullie ik hoef niet tegen haar te liegen om me bter te voelen, ik hoef me niet anders voor te doen dan ik ben. ik kan met haar lachen en huilen, maar vooral dat laatste laat ze me de laatste tijd doen ;x


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)
    maar niemand is zoals zij

    zij is anders dan de meesten meisjes
    zij is precies zoals jullie ik hoef niet tegen haar te liegen om me bter te voelen, ik hoef me niet anders voor te doen dan ik ben. ik kan met haar lachen en huilen, maar vooral dat laatste laat ze me de laatste tijd doen ;x

    OH, dus je bedoelt mij gewoon? :]
    Lievuuurd, en zijn wel meer meiden zoals zij, like, half Quizlet is zo x3 Alleen, laten zij je niet huilen .


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nicol schreef:
    (...)
    maar niemand is zoals zij

    zij is anders dan de meesten meisjes
    zij is precies zoals jullie ik hoef niet tegen haar te liegen om me bter te voelen, ik hoef me niet anders voor te doen dan ik ben. ik kan met haar lachen en huilen, maar vooral dat laatste laat ze me de laatste tijd doen ;x
    Poep, ik kom naast je wonen hoor =o


    when words fail, music speaks.

    Wat een biatch ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Kikailoveu schreef:
    (...)Poep, ik kom naast je wonen hoor =o

    EN IK DAN. WAAROM KOMT NIEMAND NAAST MIJ WONEN (huil) IK BEN OOK VRIENDLOOS HOOR. [/aandacht tekort]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    EN IK DAN. WAAROM KOMT NIEMAND NAAST MIJ WONEN (huil) IK BEN OOK VRIENDLOOS HOOR. [/aandacht tekort]
    -verhuisd naar liefste rose- maar wij gaan misschien écht naar nicol wonen, serieus!


    when words fail, music speaks.

    Sterkte, hopen dat het weer goed komt..