• Ik heb me altijd al anders gevoeld. het leek alsof ik gevangen zat in mezelf. nou ben ik op internet borderline tegen gekomen en ik herkende heel veel symptomen erin. impulsief gedrag>vreetbuien, overgevoelig zijn, vrienden kwijt raken omdat je altijd meteen denkt dat ze je niet meer aardig vinden. aan zelfmoord denken. is dit gewoon de puberteit? of heb ik echt een probleem?


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Dan moet je naar de dokter/psycholoog. Ik heb ook al die symptomen, maar ik heb geen borderline, dus als je zekerheid wil moet je een afspraak maken bij de dokter :X


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee, ik denk dat het puberteit is, ik heb het ook, en bij mij is het geen Borderline x;


    Destroy what destroys you.

    Ik denk dat het door de pubertijd komt.Ik ben ook 'over' gevoelig(klinkt zo negatief),veel mensen zijn dat.En die mensen hebben het in de pubertijd vaak heel moeilijk.Met zoals jij.Dat is heel normaal.In de pubertijd worden mensen gevoeliger en mensen die al 'over'gevoelig zijn worden dan nog gevoeliger,en krijgen het daar heel moeilijk mee.Na de pubertijf gaat het wel weer beter met je.
    Dus maak je vooral geen zorgen,je bent niet vreemd en je hebt geen probleem.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ik denk dat het door de pubertijd komt.Ik ben ook 'over' gevoelig(klinkt zo negatief),veel mensen zijn dat.En die mensen hebben het in de pubertijd vaak heel moeilijk.Met zoals jij.Dat is heel normaal.In de pubertijd worden mensen gevoeliger en mensen die al 'over'gevoelig zijn worden dan nog gevoeliger,en krijgen het daar heel moeilijk mee.Na de pubertijf gaat het wel weer beter met je.
    Dus maak je vooral geen zorgen,je bent niet vreemd en je hebt geen probleem.


    oke dankje. ik denk dat ik gewoon maar afwacht. en zie wat er van me terechtkomt.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Waarschijnlijk is het de puberteit. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    9 van de 10 keer zijn die symptomen er ook in de pubertijd daarom is bordeline bij jongeren altijd heel moeilijk vast te stellen. Als je je er zorgen om maakt kun je natuurlijk ook met je huisarts gaan praten, ze hebben zwijgplicht, dus als je niet wilt dat je ouders dit weten moeten ze gewoon hun mond houden daarover.


    Wie du mir, so ich dir.

    Euhm, er zijn wel meerdere symptomen voor nodig. Om al meteen borderline vast te stellen. Want ja ik ken verschillende mensen met borderline en ik denk dat het bij jou gewoon je puberteit is.


    ~