• Ik ben net terug van de film (500) days of summer die ik met mn zus in de bios ging kijken, en ik vind hem echt leuk en mooi. Het is een romantische komedie en niet zo heel erg voor de hand liggend.
    Hij gaat over de jongen Tom die het meisje van zijn dromen ontmoet, Summer, alleen denkt zij daar niet zo over. In een niet chronologische volgorde wordt de relatie tussen Tom en Summer verteld.
    dit is de trailer.
    Joseph Gordon-Levitt is trouwens echt zo schattig :33

    Heeft iemand deze film nog meer gezien of wil iemand die zien? :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik wil hem zien
    denk
    ik ;D


    We can only learn to love by loving.

    't ziet dr wel schattig uit, maar als ik die ook nog moet gaan kijken wordt het té. Ik moet al bijeen scharten om naar Jennifer's Body te kunnen gaan. Ik ga zo bang zijn tijdens die film :X

    Decadence schreef:
    't ziet dr wel schattig uit, maar als ik die ook nog moet gaan kijken wordt het té. Ik moet al bijeen scharten om naar Jennifer's Body te kunnen gaan. Ik ga zo bang zijn tijdens die film :X


    Hahah ik heb daar een stuk van op internet gezien :x Maar wat ik heb gezien was echt vreemd :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)

    Hahah ik heb daar een stuk van op internet gezien :x Maar wat ik heb gezien was echt vreemd :'D

    Ik vond de trailers echt vreemd :X Volgens mij gaat er redelijk veel seks in voorkomen. 8D

    Die ziet er leuk uit (:


    Happiness hit her like a train on a track