Zo'n tekstje en dan moet je van die woordjes invullen en dan krijg je zo'n (grappig) tekstje.
Ik vind dat altijd wel leuk om te lezen, hèhè.
Tijdens een vak waar je een hekel aan hebt toets ben je stiekem aan het spieken bij naam beste vriendin. Ze schrijft een beetje beroerd, dus het kost je de grootste moeite haar antwoorden te lezen. Opeens valt er een schaduw over je tafeltje. naam enge leraar staat - met alleen zijn kledingstuk aan – naast je. “Eruit jij!” Buldert hij.
Na de les draagt hij je op om vijftig strafregels te schrijven. Als hij het lokaal uitloopt, struikelt hij over een etenswaar. Je probeert je lach in te houden, maar dat lukt natuurlijk niet. Boos draait naam zelfde enge leraar zich om, terwijl hij naar je wijst met een voorwerp. “Honderd strafregels!” Brult hij. IJverig begin je te schrijven. Net als je begint te dagdromen over crush gaat de deur langzaam open. naam schoolhunk kijkt je aan. “Hey koosnaampje, moet jij ook nablijven?” Je stamelt ja, terwijl je een kleur + lichaamsdeel krijgt. Hij gaat voorzetsel je zitten en lacht naar je. “Liefje, ik heb jou altijd al geweldig gevonden. Je lijkt als twee druppels water op actrice.” Zelf dacht je altijd dat je meer weg had van een dier, maar je bent wel blij met deze ontwikkeling.
Je neemt een slokje van je drankje, fluit titel van een summersong en vertelt naam zelfde schoolhunk dat je gisteren een supertoffe kleur + kledingstuk hebt gekocht bij naam kledingwinkel. Hij luistert geïnteresseerd en vertelt dat hij zelf een nieuw kleur + vrouwelijk kledingstuk heeft aangeschaft. Dat vind je wel een beetje apart, maar toch ben je blij dat hij zo aardig tegen je doet. Hij heeft ook een zúlke prachtige lichaamsdeel. Op de muziekinstrument in de hoek speelt hij jouw lievelingsliedje. Dit is echte liefde! Je strafregels zijn in no time gemaakt. Na nummer honderd kus je hem op zijn lichaamsdeel en loop je het lokaal uit. “Wil je met me werkwoord?” Hoor je hem nog roepen. Dat laat je je geen cijfer keer zeggen. Je sprint terug en roept: “Natuurlijk lief scheldwoord, dat doen we morgen op school wel!” Stralend loop je naar buiten: dit wordt het beste schooljaar ooit!
[ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 21:32 ]