• Ik vond het echt heeeeel cool die nieuwsbrief =3
    maaar..
    misschien kunnen we voor Story van de week een TH story van de week en een normale story van de week, en voor topic van de week een TH topic en een normaal topic?
    Want er zijn volgens mij vrij veel mensen hier met een TH filter. En bovendien, zo hebben meer mensen kans om in die nieuwsbrief van de week te komen.
    Goed idee? Geen goed idee?


    Life is hard and then we die

    Ik vind het een goed idee ;D

    Goed idee.

    Nah, dat lijkt me zo overdreven.
    We kunnen ook moeilijk voor de mensen zoals ik die twilight haten, een apart 'zonder twilight'' ding maken.

    we kiezen willekeurig, maar letten echt wel op dat het niet álleen th is.

    Kan je dan beter ook niet voor alles zo'n apart ding maken?

    Ik hou dus totaal niet van Twilight, maar ik kan er mee leven dat het hier zo vol staat.

    Dus sorry,
    ik ben tegen. :]


    Let the Night embrace you

    Cherished schreef:
    Nah, dat lijkt me zo overdreven.
    We kunnen ook moeilijk voor de mensen zoals ik die twilight haten, een apart 'zonder twilight'' ding maken.

    we kiezen willekeurig, maar letten echt wel op dat het niet álleen th is.
    Maar kijk, er zijn mensen met een TH filter zoals ik al heb gezegd. Die mensen hebben dus eigenlijk helemaal niets aan bepaalde delen van de nieuwsbrief. Bovendien is Q bestrooid met TH-lovers óf TH-haters. Er is amper een tussenweg :P En twilight is echt een hype, Tokio Hotel is hier al zo lang dat deze site waarschijnlijk er ook een beetje om bekend staat. En juist voor hen is het leuk om elke week een TH story neer te zetten, en voor de anderen een normale story.


    Life is hard and then we die

    De TH-fliter wordt amper gebruikt.
    We denken er zelfs aan hem te verwijderen om die reden.
    Dus dat valt wel mee denkik =]

    Dan nog is het dus leuk voor de fans om elke week een TH-story neer te zetten toch?


    Life is hard and then we die

    Cherished schreef:
    De TH-fliter wordt amper gebruikt.
    We denken er zelfs aan hem te verwijderen om die reden.
    Dus dat valt wel mee denkik =]

    D: Neeh, niet verwijderen! He, maar ik ben wel tegen, het is idd zo overdreven.. :')


    You move me ......... Kurt

    PUKKELxDING schreef:
    Dan nog is het dus leuk voor de fans om elke week een TH-story neer te zetten toch?

    Ja en voro elke fan van iets anders ook.
    Neehoor téveel gemiep.

    Cherished schreef:
    De TH-fliter wordt amper gebruikt.
    We denken er zelfs aan hem te verwijderen om die reden.
    Dus dat valt wel mee denkik =]

    Nee alsjeblieft niet :o Ik ben dat ding aanstaan en ik ben er blij om want dat Tokio Hotel komt mij - met alles respect - mijn oren uit...
    On topic; ik ben tegen... Kan je beter weken omwisselen. Bv 1e week Th en de rweede iets anders ofzo...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 12:39 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.