• Volgens de site HLN, geven R-Patz en Kristen Stewart het eindelijk toe dat ze een koppel zijn.
    Link/Bron:
    HLN/Bron.
    Wat vidnen jullie ervan, want er zijn al tienduizende artikels gevonden waar ze het toegeven en een week later zouden ze uit elkaar zijn, of zouden ze trouwen of zouden ze een kindje verwachten. Ik weet het niet meer want het is allemaal zo verwarrend, en zelf ik vind ook dat ze ze moeten laten doen, want het is hun priveleven toch?!

    ik vind het altijd triest dat zulke jonge mensen al geen privé leven meer hebben ;3 ik zou ze gewoon lekker laten ;3


    We can only learn to love by loving.

    moeten hun weten :'D

    Conspiracy schreef:
    moeten hun weten :'D


    You can run but not hide

    geesz, laat ze lekker idd. is best wel lullig dat ze nu al geen privé leven meer hebben ._.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben blij dat ze het eindelijk toegeven want volgens mij had de hele wereld al zo'n vermoeden :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Wat cool voor ze :)


    Life is hard and then we die

    hmm,
    ik geloof het niet tot dat er een echt filmpje komt waar ze het beiden toegeven. Dit kan natuurlijk waar zijn, maar het kan ook niet waar zijn.
    Maarja, ik vind het leuk voor ze als ze echt samen zijn (:


    It's not the same without you.

    C'est très bienn.


    I recycle my thoughts.

    Conspiracy schreef:
    moeten hun weten :'D


    Protège moi de mes désirs.

    Fijn. :3

    HEARTCRASH schreef:
    hmm,
    ik geloof het niet tot dat er een echt filmpje komt waar ze het beiden toegeven. Dit kan natuurlijk waar zijn, maar het kan ook niet waar zijn.
    Maarja, ik vind het leuk voor ze als ze echt samen zijn (:


    Let's do this poo

    Ik vind het leuk :D

    En ik vind ze goed bij elkaar passen n_n


    I solemny swear i am up to no good

    Like, i care?

    ik vind ze eig wel bij elkaar passen. en die paparazzi moet dood (duivel) geef ze tch rust mensen


    Love is the movement <3

    HEARTCRASH schreef:
    hmm,
    ik geloof het niet tot dat er een echt filmpje komt waar ze het beiden toegeven. Dit kan natuurlijk waar zijn, maar het kan ook niet waar zijn.
    Maarja, ik vind het leuk voor ze als ze echt samen zijn (:


    kut paparazzi ook altijd. Ze hebben totaal geen privéleven meer, iedereen weet álles van ze. Ik zou - als ik hun was - echt crazy worden o.0
    Maar wel leuk voor ze dat ze dan een koppel zijn - als het echt zo is -.


    you're my favourite part of the day ~