• Ik ging... naar NY Empire.

    discotheek hier in de buurt. ik was er met Lauren,Diede en Linde en was echt leuk.. ik ben wel gevallen :x VAN HET PODIUM :$ lacch me maar uit. ik heb nu fkcing pijn aan me arm en knie en typpen gaat moeilijk. maar goed ik denk dus dat ik iemand leuk vind :

    J.
    Hij zit bij Lauren,Diede en Linde in de klas en stond de hele avond met zijn vrienden bij ons te dansen. wij deden vrolijk mee, maar hij ging de hele tijd bij mij dansen. het had mij niet uitgemaakt als Linde hem niet leuk had gevonden, ik pik niemands liefde in en al zeker niet van een vriendin. dus steeds als hij heel dichtbij ging dansen liep ik weg. hun moesten al vroeg weg, dus ik best opgelucht. krijgt Lauren een sms'je ; voelde Nicol zich ongemakkelijk, sorry dan :$:$. ik vond het wel heel schattig maar nee, soms moet je ook wat voor je vriendinnetjes doen ;). maar Linde vond hem na die avond niet meer leujk :$ want hij danste te veel met anderen volgens haar, zelfs met Jòan een meisje uit mijn klas.

    maar BOEM

    ik ben verliefd :3 denk ik

    EN

    Hij heeft me toegevoegd op hyves ^^ dus nu ben k helemaal blij :D


    EDIT :
    Ik voel me net supervriendin :x maar goed -> ik heb Lauren ook nog getroost gisteravond. ze mistte haar vriendje en die lui stonden de helft van de tijd te schuren en ze wou niet dat haar vriendje kreeg te horen dat ze dat de hele avond had gedaan. dus heb ik heel lang met Lauren gedanst ^^ =]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 8:58 ]


    We can only learn to love by loving.

    Oew :3 Nicol de supervriendin :Y). Maar lieverd, zeg dat dan tegen je vriendin, want als jij verliefd op hem bent.. Dan kan zij je dat niet verbieden ;x.
    En als ze hem niet leuk meer vind, dan moet je dat éérst tegen haar zeggen dat je hem leuk vindt, en dan er gewoon voor gaan. :]

    -EN IK VIND JOU NIET SUPER. WANT JIJ WILT SCHEIDEN VAN MIJ (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Oew :3 Nicol de supervriendin :Y). Maar lieverd, zeg dat dan tegen je vriendin, want als jij verliefd op hem bent.. Dan kan zij je dat niet verbieden ;x.
    En als ze hem niet leuk meer vind, dan moet je dat éérst tegen haar zeggen dat je hem leuk vindt, en dan er gewoon voor gaan. :]

    -EN IK VIND JOU NIET SUPER. WANT JIJ WILT SCHEIDEN VAN MIJ (huil)


    hmmh, Lauren zou het geweldig vinden want die wou me aan hem koppelen ;x maar ik vind het sowieso nog altijd dan zielig voor Linde

    -NOU EN JIJ KOMT NIET OPDAGEN =[


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    hmmh, Lauren zou het geweldig vinden want die wou me aan hem koppelen ;x maar ik vind het sowieso nog altijd dan zielig voor Linde

    -NOU EN JIJ KOMT NIET OPDAGEN =[

    Dáárom moet je het ook tegen d'r zeggen, voordat je hem zegt dat jij hem leuk vindt :3 Want misschien vindt ze hem gewoon écht niet leuk meer, en vind ze het niet erg als jij hem wel leuk vindt :]

    -JIJ HAD MIJ NIKS VERTELD :[


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Dáárom moet je het ook tegen d'r zeggen, voordat je hem zegt dat jij hem leuk vindt :3 Want misschien vindt ze hem gewoon écht niet leuk meer, en vind ze het niet erg als jij hem wel leuk vindt :]

    -JIJ HAD MIJ NIKS VERTELD :[


    hmm mis. heb je gelijk ;3

    -SORRY


    We can only learn to love by loving.