• nou ik zit hier rustig achter me laptopje,aan me serie te werken,en debiel me te zingen met me muziek.echt ik hoorde helemaal niks.hoor ik opeens echt fucking hard me broer : AAARRRH *zon kei harde grom xD* en grijpt hij me zo. nou ik hoorde echt helemaal niks dus ik echt fucking hard gillen,nou ik wist niet wat het was dus ik draai me om en wil het slaan XD. zie ik me broer met pizza voor me staan.
    echt ik voelde me dood genaaid xD.


    Nja, hebben jullie ook wel is zon ervaring gehad? :'D.

    Ja, mn broer stond vroeger altijd in mn oor te schreeuwen ging ie eerst fluisteren en dan...
    schoot ik de lucht in..(maar ja ik was ook nogal bang uitgevallen) hij lachen natuurlijk.


    It's heavy but you are not the only one

    Wow :']
    Nee, ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gnihi ^^
    Ik was een jaar of 13, en had juist een thriller gezien, en in die film kwam een stukje voor dat er een moordenaar onder het meisje haar bed zat, en toen dat meisje wouw gaan slapen, hij haar voet vast nam. Dus toen ik wouw gaan slapen, ik eerst naar de badkamer; tanden poetsen en shit. En in die tijd was mijn broer onder mijn bed gaan liggen. Dus ik mijn kamer binnen, het licht uit, wil ik in mijn bed kruipen. Voel ik ineens dat iemand mijn voet vast neemt. Toen ben ik al gillend beginnen springen Oo"

    nee ;3

    mijn moeder heeft wel is een x met een scream masker door het huis gelopen toen ik een horrorfilm keek maar toen ging ik der uitlachen ;$


    We can only learn to love by loving.

    Irgendwann schreef:
    Gnihi ^^
    Ik was een jaar of 13, en had juist een thriller gezien, en in die film kwam een stukje voor dat er een moordenaar onder het meisje haar bed zat, en toen dat meisje wouw gaan slapen, hij haar voet vast nam. Dus toen ik wouw gaan slapen, ik eerst naar de badkamer; tanden poetsen en shit. En in die tijd was mijn broer onder mijn bed gaan liggen. Dus ik mijn kamer binnen, het licht uit, wil ik in mijn bed kruipen. Voel ik ineens dat iemand mijn voet vast neemt. Toen ben ik al gillend beginnen springen Oo"


    fucking lullig xD. als mijn broer dat bij mij zou doen o.o' joh die was dood x'D. nja hij heeft ooit een keer, dan heb je zon beeste knuffeltje en als je dr op drukt gaat hij heel eng lachen. en dat ding waar dat geluid uitkomt dat heeft hij onder me kussen gelegd. werd ik midden in de nacht wakker fn dt enge gelach x'D

    XD Ik heb wel eens gehad dat er midden in de nacht een Happy birthday bloem afging *die had ik ooit voor mn verjaardag gekregen* die eigenlijk al kapot was, draadjes waren los Oo kreeg m niet stil, de volgende nacht had ik t weer toen heb ik m maar weggegooid.


    It's heavy but you are not the only one

    Michiyo schreef:
    (...)

    fucking lullig xD. als mijn broer dat bij mij zou doen o.o' joh die was dood x'D. nja hij heeft ooit een keer, dan heb je zon beeste knuffeltje en als je dr op drukt gaat hij heel eng lachen. en dat ding waar dat geluid uitkomt dat heeft hij onder me kussen gelegd. werd ik midden in de nacht wakker fn dt enge gelach x'D

    Omg :'D Ik zou heel de nacht nog in shock liggen als dat zou gebeuren x')

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Omg :'D Ik zou heel de nacht nog in shock liggen als dat zou gebeuren x')


    ik moest huilen x]. ik was nog jong :3.
    me broer dreigde vroeger altijd dat hij in me bed zou plassen als ik sliep,daardoor lag ik dan vaak nachten wakker :'D

    Dat doet mijn broer ook vaak. Als ik bijvoorbeeld op de computer zit met mijn iPod, komt hij achter me staan en me dan mijn schouders vastpakken en helemaal schudden enzo. Ik schrik elke keer weer x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Thah, dat doe ik bij mijn broer (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik was bij een vriend thuis Happy Tree Friends aan het kijken.
    Wij twee kei geconcentreerd kijken, laat zijn pa ons schrikken! >.<

    Serieus, ik verschoot. XD


    Let the Night embrace you

    ik heb geen broer :')


    In time we hate that which we often fear.

    mmh. volgens mij niet..x'D

    hurricane schreef:
    ik heb geen broer :')


    Protège moi de mes désirs.