• Ok , ik zou iets willen zeggen over jb-haters.
    zelf ben ik een fan maar ik wil wat zeggen over de nietfanners.
    Jullie zitten te zeggen dat ze een wannabe-band zijn. Zie , dan kun je dat ook zeggen van killerpilze , cinema bizarre etc. er zijn hier mensen daar ben ik vrij zeker van die fan zijn van TH en KP en/of CB , dan kunnen wij daar ook ne preek over geven , juist hetzelfde.. & ze zijn te braaf ? dat kiezen ze toch zelf ik bedoel die ring. als zij daarvoor hebben gekozen dan is dat zo daarom zijn ze niet braaf & hun kleding ook ? wtf ze beslissen toch zelf wat die dragen ! zijn jullie kleren dan zo prachtig ? Dat er haters zijn ok , das bij iedere zanger , groep whatever , maar jullie redenen trekken op niets , vinden jullie de muziek nie goed ok da kan da vind ik ok maar hun uiterlijk da is geen reden om ze te haten en die toestanden , ze hebben hun eigen nie gemaakt , en CB dan das gewoon een meidenband zeg me nie dat daar jongens inzitten , zie zo kan ik ook beginnen.En begin hier nu nie uit te vliegen tegen mij enal , want ik trek me het mij nie aan weete , jullie kunnen het ook nie af als th-haters th uitkakke wel dat geld ook voor jbfans.ik kan het allebei nie af , ben fan van jb EN th. ok dit wou ik even zeggen want er zijn hier topics zo waar ze vragen ; wat vinden jullie van JB .. en dan zie ik zo'n reacties da ik denk ; wtf is da nu voor bullshit. nahjaa..& wat me ook is opgevallen is dat er niemand van de th-haters th mag verwijten maar thfans mogen dat dan wel doen bij bv ; jb. dat mag dan wel maar bij th niet , ja hallo ! sorry z ma da gaat er bij mij nie in.Ik ga th noch jb verwijten want ik ben beide fan van hun.maar wees even serieus als niemand th mag uitkakken geld dat voor iedere zanger en groep.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Uhu, Je hebt gelijk.
    Ik vind S.O.S wel een leuk nummer maar verder ben ik niet echt fan. Maar kijk als je fan bent PRIMA! Ieder eigen smaak!;)

    Kusje(K)


    Love is in the air'<3

    Ik ben geen fan
    en ook geen hater.
    sommige liedjes zijn wel cool
    en sommige niet.
    En hier ben ik tevreden ermee
    iedereen zijn eigen keuze.
    fan of niet fan.

    Ach ik vind hun niet wannebe vind hun muziek gewoon niet leuk x')
    & hun ook niet

    Woehoe you go girl :)
    JB ruleert !

    En het is egt dom vn die wannabe fansdie denken dat Nick of Joe met hun gaan trouwen terwijl ze bijvoorbeeld Kevin lelijk vinden of whatever.
    Kevin is ook heus wel knap hoor!
    En voor de jongens komt family on the first place dus die wannabeers vallen out of line :D

    xoxo

    Helemaal mee eens!
    Go for it!<3


    I do not hook up.

    Nee ik ben geen JB hater, Maar sommige liedjes zyn wel goed. && Ik ben geeeen FAN.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Er is wel een groot verschil tussen niet fan zijn en hater zijn.

    Ik vond ze in het begin errug leuk! ;)
    Maar nu steeds minder, en bijna niet meer...
    Maar dat heb ik met alle bands en artiesten behalve met Tokio Hotel!!!! (H)


    Träume sind wirklich!!

    Nwah, ben niet echt een fan ofzo,,
    Maar kvind dat dur toch wat raar is aan die Kevin...
    Sla me op me kop hoor ^^
    Sos is wel een cool lied =)

    jhebt gelijk
    maar ik ben vooral geen fan :')
    eigelijk ben ik hater enzo. maar dat is vooral omdat th in de dag top 5 hun 1ste plaats kwijt was door hun (A)
    maar tis niet wannabe en al die sjit :')

    Ok , ik zou iets willen zeggen over jb-haters.
    zelf ben ik een fan maar ik wil wat zeggen over de nietfanners.
    Jullie zitten te zeggen dat ze een wannabe-band zijn. Zie , dan kun je dat ook zeggen van killerpilze , cinema bizarre etc. er zijn hier mensen daar ben ik vrij zeker van die fan zijn van TH en KP en/of CB , dan kunnen wij daar ook ne preek over geven , juist hetzelfde.. & ze zijn te braaf ? dat kiezen ze toch zelf ik bedoel die ring. als zij daarvoor hebben gekozen dan is dat zo daarom zijn ze niet braaf & hun kleding ook ? wtf ze beslissen toch zelf wat die dragen ! zijn jullie kleren dan zo prachtig ? Dat er haters zijn ok , das bij iedere zanger , groep whatever , maar jullie redenen trekken op niets , vinden jullie de muziek nie goed ok da kan da vind ik ok maar hun uiterlijk da is geen reden om ze te haten en die toestanden , ze hebben hun eigen nie gemaakt , en CB dan das gewoon een meidenband zeg me nie dat daar jongens inzitten , zie zo kan ik ook beginnen.En begin hier nu nie uit te vliegen tegen mij enal , want ik trek me het mij nie aan weete , jullie kunnen het ook nie af als th-haters th uitkakke wel dat geld ook voor jbfans.ik kan het allebei nie af , ben fan van jb EN th. ok dit wou ik even zeggen want er zijn hier topics zo waar ze vragen ; wat vinden jullie van JB .. en dan zie ik zo'n reacties da ik denk ; wtf is da nu voor bullshit. nahjaa..& wat me ook is opgevallen is dat er niemand van de th-haters th mag verwijten maar thfans mogen dat dan wel doen bij bv ; jb. dat mag dan wel maar bij th niet , ja hallo ! sorry z ma da gaat er bij mij nie in.Ik ga th noch jb verwijten want ik ben beide fan van hun.maar wees even serieus als niemand th mag uitkakken geld dat voor iedere zanger en groep.




    Helemaal gelijk.!
    ik ben ok fan van ze en ik dacht eerst van CB dat het meiden waren maar hun muziek is ceker heel goed;)

    (K)(H)

    Ja ik vind ook dat je gelijk hebt. Iedereen heeft zn eigen muzieksmaak, en ik vind dat iedereen dat moet respecteren (A) Natuurlijk mag je wel je mening zeggen over bv. TH, JB, KP, CB, ... Maar doe het dan op een normale manier en ga ze niet meteen de huid volschelden ofzo.. : )

    Srry Jolien maar ik ben CB/KP/JB-hater.:$
    Ik accepteer de fans wel maar ik kan de groepen gewoon niet af.
    Ik vind ze Wannabe, maar ik denk dat dat is omdat het zo vlak na de Tokio Hotel hype is,!!!
    ik weet niet hoe het komt maar ik moet ze echt niet hebben,!!!


    *He's the one.

    ik had onlangs gelezen da jb voorprogramma wordt van th en ook omgekeerd, en de jongens van JB vonden th vrij goed, dus jah alle zijn hun levens

    k zen zelf 'fan' van JB, nu ni van th, ma ben ook geen hater, ik ben zoals zze zeggen NEURTRAAL!


    da moest er effe uit


    everything you imagined, and more...

    Ze maken wel leuke liedjes:) maar ik ben geen fan..

    Pff ik ben geen fan, maar ben ZEKER geen hater, want haters zijn zielig