• All Time Low is nu aan het spelen in RotterdamAmsterdam, excuseer.

    Ik had daar moeten zijn. > <

    Ik ben er al heel de dag slecht gezind over.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 20:55 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ghehe ja dan baal je :')


    I don't need words to feel those lips.

    Hopeless schreef:
    Melkweg is in Amsterdam, niet in Rotterdam 8D

    wou net al zeggen. 8)


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik ook zag dat.
    En inderdaad.

    Inderdaad. Ik ben eigenlijk nog redelijk vrolijk vandaaag (: vrolijker dan ik had gedacht. Gisteren was ik boosh en morgen ga ik nog boosher zijn ;D

    Decadence schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik ben eigenlijk nog redelijk vrolijk vandaaag (: vrolijker dan ik had gedacht. Gisteren was ik boosh en morgen ga ik nog boosher zijn ;D
    $
    En vanmorgen had je een baaldag en wou je slapen. :Y) Maar dat ben je inderdaad. Ik was dat indertijd ook toen jij naar TH ging. x'D

    Unhearted schreef:
    (...)$
    En vanmorgen had je een baaldag en wou je slapen. :Y) Maar dat ben je inderdaad. Ik was dat indertijd ook toen jij naar TH ging. x'D

    Haha, ja, maar toch redelijk vrolijk ;D Haha, oh kind toch, ik had daar nooit zo over nagedacht :X

    Decadence schreef:
    (...)
    Haha, ja, maar toch redelijk vrolijk ;D Haha, oh kind toch, ik had daar nooit zo over nagedacht :X

    Inderdaad, ik heb gemerkt dat. (nerd) En nou, nu vind ik dat helemaal niet erg hoor. Haha. 8 december ga ik ook balen. (huil)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 21:00 ]

    Unhearted schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik heb gemerkt dat. (nerd) En nou, nu vind ik dat helemaal niet erg hoor. Haha. 8 december ga ik ook balen. (huil)

    I'm better off when I hit the bottom. (nerd)
    Ha, nou goed dat je dat niet erg vind ;D En nou, ik ga ook balen dan! ;o. zonde gewoon >_<

    Decadence schreef:
    (...)
    I'm better off when I hit the bottom. (nerd)
    Ha, nou goed dat je dat niet erg vind ;D En nou, ik ga ook balen dan! ;o. zonde gewoon >_<

    Ik ken dat zinnetje?!
    Zekers zonde. Gelukkig heb ik een voor mezelf dubbele goedmaker. Want hun zie ik liever voor de derde maal. :B Alexxxxxx. :9~

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik ken dat zinnetje?!
    Zekers zonde. Gelukkig heb ik een voor mezelf dubbele goedmaker. Want hun zie ik liever voor de derde maal. :B Alexxxxxx. :9~

    Ja!! ;D
    Haha, jij hebt dat, ja! Ik niet =[ Ik heb een tegenvaller. Ik zag nog niks dit jaar >< zielig hé? ;D

    Mijn Vriendin was er ook!! ;o
    En ik ben Fucking Jaloers op haar!! ;o
    Destine Speelde in het voorprogama, waardoor ik er nog graager heen wouw!!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Decadence schreef:
    (...)
    Ja!! ;D
    Haha, jij hebt dat, ja! Ik niet =[ Ik heb een tegenvaller. Ik zag nog niks dit jaar >< zielig hé? ;D

    Kop op, ik laat je mijn Alexje horen? B) Neenee, ik begrijp je helemaal. Maar op een dag zal je hem zien en zal het je jaar zijn. :'D Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year. Ja toch?
    En ik zal maar zwijgen wat ik dit jaar allemaal zag.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Kop op, ik laat je mijn Alexje horen? B) Neenee, ik begrijp je helemaal. Maar op een dag zal je hem zien en zal het je jaar zijn. :'D Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year. Ja toch?
    En ik zal maar zwijgen wat ik dit jaar allemaal zag.

    Dat zinnetje kan mijn reet in kruipen, 2009 was niet zo'n lekker jaar voor me, hopelijk wordt 2010 beter :D En zwijg maar, maar ik vind je toch zo'n lief kind! :3

    Daar is Marloes nu=D


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    had daar ook wel heen gewild, voor Destine dan =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ga naar VNV Nation, 15 oktober, metropool. 16 euro :]


    No growth of the heart is ever a waste