• Hoi.:Y)

    Er zit een jongen bij mij in de klas en stiekum vind ik hem heeeeel erg leuk... Sinds een paar dagen msn ik met hem, en ik mag hem alles vragen. Het punt is, ik heb zo'n beetje alle vragen gesteld die ik wist en wil toch wel dat het gesprek doorloopt!

    HELP MIJ! Weten jullie nog leuke vragen ^^?
    xx

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 19:27 ]


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Zeg hem dat het zijn beurt is om vragen te stellen :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Hij is volgens mij ook een beetje door z'n vraagjes heen ..


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Wat xBiteMe zegt, 8)

    Ben je verliefd of heb je op iemand een oogje ?


    A. ikmisje.

    Je moet originele vragen stellen zoals: welke kleur hebben jou lievelingssokken, ofzo. (:
    Da's tenminste nog leuk en niet té serieus, y'know. (:

    Sorry, ik heb geen idee, ik zit met het zelfde probleem geloof ik ;D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Praat er gewoon tegen. Zodat je tegen de rest van u klasgenootjes of vrienden praat. Ook al is het vervelend, omdat je weet dat je er verliefd op bent. En je dan niet weet wat te zeggen, maar wel wilt dat het gesprek blijft lopen. Maar dan moet je gewoon eventjes inbeelden dat het gewoon een klasgenoot is, en dan zal het wel lukken. Of begint over het weer -Doe ik vaak wanneer een gesprek tilt loopt, en op het einde komen we dan altijd uit op de stomste dingens :')-

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 19:36 ]

    Ik weet soms zelf niet wat te zeggen tegen mijn vriendje, laat staan dat ik vragen weet voor aan je crush of zo (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, wat xBiteMe dus zegt, ghaha. Mnee, vraag wat hij graag eet? Van welke muziek hij houdt? Of hij een knuffel in bed heeft, ghaha.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ja, wat xBiteMe dus zegt, ghaha. Mnee, vraag wat hij graag eet? Van welke muziek hij houdt? Of hij een knuffel in bed heeft, ghaha.

    Whaha, dat laatste :'D !
    Gewoon tegen praten zoals je tegen een gewone vriend zou doen, vragen stellen is zo..standaard, als je begrijpt wat ik bedoel :'D.


    -

    Vraag offie bij je langs komt


    No growth of the heart is ever a waste

    Huisdieren
    Familie/Broers of zussen
    Vrienden
    School
    Kleding
    Muziek
    Sport

    Dat kunnen wat onderwerpen zijn =]

    @ Sunflower.
    Ik vind hem echt heeeeeel erg leuk!


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Vertel gewoon alledaagse dingen; misschien zoals vertellen dat je daarnet gestruikeld bent en nu pijn hebt in je elleboog, ik zeg nu maar wat. Praat tegen hem alsof het een van je beste vrienden is, dan komt het wel goed.


    You'll never ever ever be mine.

    Hmm, goede ideeen allemaal!
    heeft iemand ook nog een idee voor genante vragen. Hij zei zelf dat dat ook mocht ^^.


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga