• Ja, ik heb een nieuwe band ontdekt; Go:Audio.

    Ik weet niet of jullie de band al kennen, maar ik ken ze sinds een uurtje geleden en ik hou van ze en nu ben ik al die liedjes aan het downloaden. :9~

    Voor de gene die ze niet kennen; Een voorproefje.

    Kent er iemand die band? (=

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 18:43 ]


    You'll never dream alone. <3

    Decadence schreef:
    (...)
    ik zeg toch niet dat het aan quizlet ligt, gewoon dat je zelf naar je muziek moet zoeken (:


    Mensen 'vinden' hier hun muziek? Daar al aan gedacht, (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bliss schreef:
    (...)
    Ja mensen zeg!
    Iedereen mag hier bands voorstellen en zij weer niet ofwa? Op wa trekt da! Doe is normaal en laat haar doen! Das ni verbode ze! --'

    Don't take it too personal? oô

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Mensen 'vinden' hier hun muziek? Daar al aan gedacht, (':

    Vinden als in ze krijgen het onder hun neus geduwd?

    Decadence schreef:
    (...)
    Vinden als in ze krijgen het onder hun neus geduwd?


    Ze krijgen het toch niet onder hun neus geduwd? Ze vinden de titel van het topic interessant, klikken erop, klikken de link aan/zoeken de naam op, vinden de band leuk.
    Het ligt nog steeds aan de personen zelf, want ze kunnen ze ook evengoed barslecht vinden. (:
    Trouwens, bekijk het positief, goede reclame voor de 'onbekende' bands, die al tig fans hebben ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Decadence schreef:
    (...)
    Don't take it too personal? oô

    Ik kan jullie vriendjespolitiek gewoon ni uitstaan ik ben et kotsbeu!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gaan mensen nu zeiken dat er anders wannabefans komen? Als je zo nodig origineel wilt zijn, luister dan lekker geen muziek, of anders niet zo zeiken.


    blame the bully.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ze krijgen het toch niet onder hun neus geduwd? Ze vinden de titel van het topic interessant, klikken erop, klikken de link aan/zoeken de naam op, vinden de band leuk.
    Het ligt nog steeds aan de personen zelf, want ze kunnen ze ook evengoed barslecht vinden. (:
    Trouwens, bekijk het positief, goede reclame voor de 'onbekende' bands, die al tig fans hebben ;D

    Onder de neus geduwd toch? :p het is toch leuker om achter je muziek te zoeken dan een topic aan te klikken waar iemand een liedje zette dat jij dan kan zeggen of je het leuk vind ofniet.. alleja.

    Bliss schreef:
    (...)
    Ik kan jullie vriendjespolitiek gewoon ni uitstaan ik ben et kotsbeu!
    Wat zit jij te zagen, ik ken dat kind geeneens. Ik geef gewoon mijn mening en jij maakt er een drama van.

    Kende ze al, vind ze niet zo heel geweldig maar kan ermee door ;D


    I don't need words to feel those lips.

    Decadence schreef:
    (...)
    Onder de neus geduwd toch? :p het is toch leuker om achter je muziek te zoeken dan een topic aan te klikken waar iemand een liedje zette dat jij dan kan zeggen of je het leuk vind ofniet.. alleja.


    Negeer zulke topics dan en ga zoeken? -niet verkeerd opvatten maar, wat maakt het uit, de bands zijn er enkel 'beter' door hoor..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Decadence schreef:
    (...)Wat zit jij te zagen, ik ken dat kind geeneens. Ik geef gewoon mijn mening en jij maakt er een drama van.

    Ge moe ni zitte zegge dak zaag, lat me gwn gerust oke. Anders komt da ier ni goe!
    en dan is da U schuld!
    Ja de u!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bliss schreef:
    (...)
    Ge moe ni zitte zegge dak zaag, lat me gwn gerust oke. Anders komt da ier ni goe!
    en dan is da U schuld!
    Ja de u!


    Doe eens kalm.
    Laat elkaar, als je elkaar enkel in de haren gaat vliegen, wees slim.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bliss schreef:
    (...)
    Ge moe ni zitte zegge dak zaag, lat me gwn gerust oke. Anders komt da ier ni goe!
    en dan is da U schuld!
    Ja de u!

    Ohelp. Doe es normaal jong.

    Ik kende ze al lang, maar ik heb al een tijdje niet meer naar hun geluisterd Maar het is wel leuk om ze is trg te horen (=


    It's all for you, my butterfly.

    ik ken 1 nummer van ze


    Nvt