• Omdat ik dit jaar gip heb. Dus heeft er iemand zin om op het einde van het jaar: 8 opdrachten van frans [/een aantal pagina's] te willen voorleggen, 15 pagina's over een onderwerp van je stage, + nog andere opdrachten [/die nog onbekend zijn] ook nog willen voorleggen. Dat in totaal dus 60/70 pagina's word van een stuk of 5 vakken te samen. Om die dan te presenteren voor een jury van een stuk of 10 mensen, waar je op het einde 500/1000 punten op verdiend. En je niet slaagt je u jaar moet overdoen? Iemand goesting om dit allemaal van mij over te nemen?-Ik zal jullie trouwens eeuwig dankbaar zijn-

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 18:28 ]

    Wat krijg ik ervoor ?(A)


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Wat krijg ik ervoor ?(A)

    Een goed gevoel? Een koekje? Mijn zakgeld van een maand? :')

    Als ik het zou moeten doen.., je bent gebuisd.


    You'll never dream alone. <3

    Sorry, maar dat zie ik niet zitten. Ik heb al werk genoeg met mijn schoolwerk :Y) Maar ik wens je alleszins héél veel succes!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Een goed gevoel? Een koekje? Mijn zakgeld van een maand? :')

    We kunnen ook gewoon ruilen, ik doe jou werk en jij het mijne(nerd)


    The soul needs autumn.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Een goed gevoel? Een koekje? Mijn zakgeld van een maand? :')

    Een jongen die voor mij kookt, mijn rug masseert, lief is (dus doet wat ik zeg) en een mooie bos met blond haar heeft? Daar doe ik het voor (baby)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 18:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherish schreef:
    (...)
    We kunnen ook gewoon ruilen, ik doe jou werk en jij het mijne(nerd)

    Ohja, ik ben ook nog vergeten dat je de examens van elk vak ook nog moet doen. En dat je voor de gip niet slaagt, voor u examens ook niet [a]' Wat is jou werk dan ?:')

    Aurelia schreef:
    (...)
    Een jongen die voor mij kookt, mijn rug masseert, lief is (dus doet wat ik zeg) en een mooie bos met blond haar heeft? Daar doe ik het voor (baby)

    Wat als hij niet echt mooi is? Blond haar heeft, maar geen mooie bos. Jointjes rookt. Maar wel lief is tegen zijn vriendin, betrouwbaar, en alles voor je wilt doen. Ook goed? (':

    sorry heb nog nooit frans op school gehad en met mijn schoolwerk (zit op het mbo) en stage lukt het niet :O

    Ik ben ook benieuwd of ik dit jaar overleef met mijn klas. :X


    Think before you act.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ohja, ik ben ook nog vergeten dat je de examens van elk vak ook nog moet doen. En dat je voor de gip niet slaagt, voor u examens ook niet [a]' Wat is jou werk dan ?:')

    Ghaha ik heb ook voor elk vak examens, en ik zit in mijn vierde jaar Humane wetenschappen mhuaha


    The soul needs autumn.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Wat als hij niet echt mooi is? Blond haar heeft, maar geen mooie bos. Jointjes rookt. Maar wel lief is tegen zijn vriendin, betrouwbaar, en alles voor je wilt doen. Ook goed? (':

    Jakkie, ik mag jointjes niet :[
    Sorry, ik val af. Succes met kandidaten werven!


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Jakkie, ik mag jointjes niet :[
    Sorry, ik val af. Succes met kandidaten werven!

    Man,ik had niet zo eerlijk mogen zijn en moeten liegen (':

    Als jij mijn werk doet;), maar ik waarschuw je: je weet echt niet waar je aan begint...