• Ik wist geen andere titel ;o

    Vanaf dit jaar kan ik met de cm op ski- of snowboardreis. Nou wou ik weten of dat leuk is of niet. Iemand enige ervaring? :9~

    Voor wie niet weet wat de cm is: Christelijke Mutualiteiten. Dat is dus een ziekenfonds (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 17:12 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik ben al 2 keer met de cm op kamp geweest (geen ski kamp). Naar Vielsalm, toen ik 10 ofzo was, en naar Italië, twee jaar geleden. Beide kampen waren echt heel leuk. Je leert er een heleboel mensen kennen enzo :')
    Ik ben nog nooit op ski-kamp geweest met de cm, maar ik denk wel dat het leuk is. Mijn neef is namelijk vorig jaar meegeweest. Hij vond het leuk (:
    En o, mijn broertje gaat waarschijnlijk ook op ski-kamp met de cm :')

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 17:16 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Ik word door school gewoon gedwongen om dit jaar te gaan skieën of snowboarden terwijl ik daar gewoon een hekel aan heb ><'
    Aan mij heb je dus niets --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    xMelodic schreef:
    Ik ben al 2 keer met de cm op kamp geweest (geen ski kamp). Naar Vielsalm, toen ik 10 ofzo was, en naar Italië, twee jaar geleden. Beide kampen waren echt heel leuk. Je leert er een heleboel mensen kennen enzo :')
    Ik ben nog nooit op ski-kamp geweest met de cm, maar ik denk wel dat het leuk is. Mijn neef is namelijk vorig jaar meegeweest. Hij vond het leuk (:
    En o, mijn broertje gaat waarschijnlijk ook op ski-kamp met de cm :')
    Is je broer knap? :9~
    Sorry ;x

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 17:17 ]


    Only losers can act the way you do

    Skireizen heb ik eens gedaan, zijn we met school naar Bo nog wat gegaan, in Duitsland. Het schijnt Europa's grootste skihal te zijn. Ik vond het zelf wel leuk maar niet per se iets wat ik weer hoef te doen. Ik heb niet zo veel met skieen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Casually schreef:
    (...)Is je broer knap? :9~
    Sorry ;x

    Nee :X
    Hij is leeeeeeeeeeelijk. En dom en irritant enzo :'D
    Ben jij 14 dan?


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    (...)
    Nee :X
    Hij is leeeeeeeeeeelijk. En dom en irritant enzo :'D
    Ben jij 14 dan?
    Nee, 12 ghaha :'D


    Only losers can act the way you do

    Als je van sneeuw en koude en dikke pakjes houdt, dan is skiën het leukste wat je kunt doen. (:

    Casually schreef:
    (...)Nee, 12 ghaha :'D

    Oh, hij wordt 14 en hij gaat in de paasvakantie waarschijnlijk.
    In welke regio zit je? (:


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    (...)
    Oh, hij wordt 14 en hij gaat in de paasvakantie waarschijnlijk.
    In welke regio zit je? (:
    Ik word 13 en ga waarschijnlijk in de kerstvakantie, misschien in de krokusvakantie. Ik zit in regio Antwerpen :9~


    Only losers can act the way you do