• Dus, ik las net het verhaal van Kika over het leerkracht-schaamhaar gedoe en ik moest denken aan iets dat ik gisteren heb meegemaakt. : D

    Dus. Ik stond samen met Anouk -friend- aan te schuiven aan de meisjes wc's. Anouk voelt aan alle deuren of er niet eentje vrij is. Ze ziet een deur op een kier staan en trekt die helemaal open. Wat blijkt nu, er zat iemand op. Ze had haar slipje op haar knieën. Ik had dit niet echt door en ik zat gewoon daar binnen te staren. Ik besefte pas dat er iemand zat toen ze droog de deur dicht trok. Nog geen twee seconden later lag ik plat van het lachen. Samen met nog vriendinnen van me. : D

    Het kan misschien erg zijn dat ik daar mee lach, maar komaan. Alsof jij niet
    zou lachen als je dat zou overkomen. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    volgens mij zij ik strijk gaan, maar best wel zielig voor het meisje(cat)


    The soul needs autumn.

    ahhh dat arme kind zat vast helemaal te balen op de wc daaro :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ocharme dat meisje.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    dat overkwam mijn vriendin, maar die had haar björn borg short al aan, dus zei zo tegen een ouder meisje ‘sorry’ en zei ‘daar kan je niks aan doen’. haha. wel zielig eigenlijk, en beschamend.


    we've only said goodbye with words

    Gênant voor dat meisje :'D
    Maar, ik zou zelf ook helemaal lachen (:


    Never run out of reasons to smile...

    wie was dat dat daar zat? : D


    Some people make the world special just by being in it

    Tis zonde dat kind :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn vriendin had dat ook eens, die deed de deur open en er zat een meisje op het toilet. Gosh, ik begrijp dat niet, je doet je deur toch op slot. o.o
    Ik ga zelf nooit naar de toiletten waar vanboven ramen staan, laat staan dat ik mijn deur niet op slot doe. oô

    ach zown verhaal heb ik ook: in groep 8 xD hahaha mijn aardvijand en buurmeisje. zat op de wc. (we waren op schoolreisje naar ameland) en ze had der deur open staan terwijl ze nar de wc gaat en iedereen haar dik uitlachn xD. of toen ze 1 van de jongens vroeg om haar bh dicht te doen *ligt dubbel* niemand is het ooit vergeten.


    Love is the movement <3

    Ik zou me ook niet kunnen inhouden nee :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Hilarisch :') Waarom doet die eigenlijk haar deur niet op slot ? :'D.

    Dat kind durft je vast niet meer aan te kijken. Ik zou dat toch niet meer durven. B)

    Oh, lekkr gênant voor dat meisje (;
    maar ik zou mij ook wel niet kunn inhoudn


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Whahaa dat lijkt me zoo erg ;x


    We can only learn to love by loving.