• Ik zou in 2010 in de kerstvakantie naar Florida gaan. Ik heb daar familie wonen, dus we zouden op kosten van opa en oma, die dus ook mee gingen, naar Florida gaan omdat ze 50 jaar getrouwd zijn.

    Zoals sommige van jullie weten, zou er dan een park geopend worden helemaal into Harriedepotter. De eerste dag(en) zou de cast er ook zijn, bij de opening dus.

    20 December ben ik jarig, in de kerstvakantie dus. En Tom Felton ontmoeten zou het perfècte cadeau zijn! Dat is echt mijn grootste droom. Mijn moeder wist dat, en beloofde dat we er dan zouden zijn. Wanthé, dat was waarschijnlijk mijn enige kans!

    Blijkt mijn oma een lekkende hartklep te hebben, kunnen we dus niet naar Florida. Ze mag niet vliegen, het risico is gewoon té hoog. Enja, wij kunnen moeilijk naar Florida gaan zonder opa en oma. Om hun draaide het allemaal.
    --'


    Poef, en toen was mijn grootste droom kapot.


    everything, in time

    Dat is jammer. Maar ook zielig voor je oma. Zij kon er niks aan doen van die hartklep. Je kan altijd nog een andere keer gaan.

    Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar ik ga daar aankomende zomer heen, naar: Thee Wizarding world of Harry Potter! Mijn ouders willen daar ook heen! Dus we gaan!!!!! (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is idd best wel heel jammer o.o


    Maar, als ze niet mag vliegen, ga dan met de boot.

    Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar ik ga daar aankomende zomer heen, naar: Thee Wizarding world of Harry Potter! Mijn ouders willen daar ook heen! Dus we gaan!!!!!


    Mag ik mee in jou koffer? (A)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 10:17 ]


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Wat jammer voor je! Ik kan me voorstellen hoe graag je naar Florida zou gaan

    Maar het is nog een jaar. Kan het niet al beter zijn tegen dan? En het is wel jammer voor je. Het zou inderdaad een perfect verjaardagscadeau zijn.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Erg voor je oma. En jammer dat je niet naar Florida kan gaan, maar er zijn mensen die nooit van hun leven met hun oma en opa naar Florida kunnen gaan, dus wees blij dat je tenminste die kans hebt gehad, ook al gaat het niet door.

    Lucidity schreef:
    Dat vind ik eigenlijk kinda egoïstisch van je.


    None but ourselves can free our minds.

    Omg, da's kut voor je!
    x


    Never run out of reasons to smile...