• Haha, dus vandaag hadden wij het laatste lesuur Wiskunde. Iets wat ik helemaal niet kan, maar die leraar maakt het op de één of andere manier toch weer leuk. Nou ja, dus zat ik eerst wat verveeld op mijn boeken te krabbelen, kijk ik op, naar de leraar die iets aan probeert te wijzen op bord, kruipt zijn hemd omhoog, zie je zijn schaamhaar. ._.

    Serieus, en ik moet natuurlijk, samen met een ander kind -die het niet had gezien-, dat aanzien. [Die leerkracht mag eigenlijk ook wel zijn broek optrekken, want laag zakkende broeken zijn verboden op onze school]

    En die arme sukkelaar had het nog niet door ook, zelfs wanneer de hele klas in lachen uitbarstte.


    You'll never dream alone. <3

    Ieuwl o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Gadver.
    Omg, laag hangende broeken verboden. Zo'n stomme regel.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Één van die dingen waarvan je hoopt dat je het nooit zal zien. :3

    -KOTS-


    We can only learn to love by loving.

    Iel goor xD
    hahaha x'D


    You can run but not hide

    Conspiracy schreef:
    ew :/ vies ;o maar hoezo laaghangende broeken zijn verboden in jullie school x.x wat een domme regel.


    Jup, laaghangende broeken zijn verboden. We moeten verzorgd en stijlvol naar school komen. Maar de meerderheid van de leerkrachten gehoorzamen niet eens aan alle regels. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Capitain schreef:
    Één van die dingen waarvan je hoopt dat je het nooit zal zien. :3


    Ja echt wel hé. O gatsie, moest die man ouder zijn dan zou het nog ranziger zijn. ._.
    Bah, bah, bah, dat beeld gaat maar niet mijn hoofd uit! ._.


    You'll never dream alone. <3