• Haha, dus vandaag hadden wij het laatste lesuur Wiskunde. Iets wat ik helemaal niet kan, maar die leraar maakt het op de één of andere manier toch weer leuk. Nou ja, dus zat ik eerst wat verveeld op mijn boeken te krabbelen, kijk ik op, naar de leraar die iets aan probeert te wijzen op bord, kruipt zijn hemd omhoog, zie je zijn schaamhaar. ._.

    Serieus, en ik moet natuurlijk, samen met een ander kind -die het niet had gezien-, dat aanzien. [Die leerkracht mag eigenlijk ook wel zijn broek optrekken, want laag zakkende broeken zijn verboden op onze school]

    En die arme sukkelaar had het nog niet door ook, zelfs wanneer de hele klas in lachen uitbarstte.


    You'll never dream alone. <3

    hahahah gadver XD


    In time we hate that which we often fear.

    Omg vatzig :'D.

    waarschijnlijk zag je gewoon zijn sekslijn?


    -

    Blondiepants schreef:
    waarschijnlijk zag je gewoon zijn sekslijn?


    Nee, zijn boxer en broek zaten deze keer echt wel héél laag. Zelfs die lijn konden we zien. En een stuk van zijn krulbos van onder..


    You'll never dream alone. <3

    hahahaha iewwwl .___.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    BoIsRawr schreef:
    (...)

    Nee, zijn boxer en broek zaten deze keer echt wel héél laag. Zelfs die lijn konden we zien. En een stuk van zijn krulbos van onder..


    Okee; iewl (cat)


    -

    Jakkiieee o.O

    iewol x.x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ew :/ vies ;o maar hoezo laaghangende broeken zijn verboden in jullie school x.x wat een domme regel.

    misschien maar goed dat ie het zelf niet wist ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gad Ver Damme xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik zou van heel de dag niet meer bij komen. : D

    Ik heb zo ook iets mee gemaakt. Maar dat was in de meisjes toiletten. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat lijkt me zo vies xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Conspiracy schreef:
    ew :/ vies ;o maar hoezo laaghangende broeken zijn verboden in jullie school x.x wat een domme regel.

    Bij ons mogen je broeken zelf niet te veel boven je knieën komen, een leerkracht had dat eens voor, haha ;D
    En als je een tshirt hebt dat te bloot is, geven ze je een tshirt van het school die eigenlijk zijn voor te gymmen en heel lomp zijn ;d

    Oh my god, goed voor een trauma ofzo Ö


    You're a star in heaven.