• http://www.quizlet.nl/stories/7065/my-anorectic-story/

    Waargebeurd.

    Lian was 12 jaar oud toen ze ging afvallen: Heftig afvallen. Na een dramakamp moest ze naar een dokter: die zei dat ze naar het ziekenhuist moest als ze verder zou afvallen. Dat wilde Lian niet, dus ze ging direct weer eten, wat wonderbaarlijk makkelijk ging. Een hele tijd lang heeft ze haar onzekerheid kunnen onderdrukken.

    2 jaar later, kruipt anorexia lanzaam weer terug in het hoofd van Liam. Alleen Liam heeft de laatste periode moeilijke dingen meegemaakt: Ze is een zwakke prooi geworden. Anorexia komt terug in haar hoofd en deze keer gaat het er niet zo makkelijk uit..

    Ik ben een actieve quizlet gebruiker met eetprobleem. Ik wilde er over schrijven, maar het liefst anoniem. Dus ik heb mijn oude, ongebruikte quizlet account uit het archief gepakt en begonnen aan deze echt gebeurde story.

    De reden voor het maken van deze Story is om het onbegrip van mensen weg te krijgen. Mensen denken soms 'ga eten, dan is het probleem opgelost' maar ik wil aantonen dat het anders zit dan dat. Dit verhaal is dan ook precies waargebeurd: Ik heb alleen de namen veranderd.

    Anorexia zit in je hoofd, niet in je lichaam.


    ~Anonymous

    Anorexia zit in je hoofd, niet in je lichaam.

    Dat is een zuiver feit.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Anorexic? Sorry, kon de miereneukerij niet laten.


    No growth of the heart is ever a waste