• Hallo, lieve Quizleters ^^
    Evelien, een klas vriendin heeft vandaag bevestiging gehad dat ze zwanger is. Ze staat al 3 weken ver en blablabla^^
    Ik ben super blij voor haar, omdat ze het kindje echt wel wil hebben.
    Maar wat vind jij daarvan? 16 en zwanger zijn.
    Zou jij het kindje houden?


    Your Butt is Mine!

    ik zou wel een kind willen maar op mijn 16e nog niet, maar als het me zou overkomen dat ik zwanger zou raken zou ik het wel houden ik ben tegen weghalen....


    A Noble was Born in Chaos

    Ik zou het dénk ik weg laten halen op mn 16e, maar dat zie ik wel als ik per ongeluk in zo'n situatie terecht kom 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij ons op school zit een neger die zwanger is:9~


    rules don't stop me

    16 iz wel jong éh. Zo vergooi je heel je jeugd enzo.
    Maar alsj dan eenmaal zwanger bent, zou ik het wel iet wegdoen hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Nee, echt niet. Als ik 28 ben of zo, dan pas. Als ik een vriend heb natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 16:38 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eerlijk gezegt vind ik dat niet kunnen. Je bent dan een kind met een kind. Het gebeurt wel steeds vaker, tienerzwangerschap, maar ik vind dat echt veel te jong.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, ik niet.
    Ik vertrouw mezelf niet op dat gebied. Ik wacht liever af tot ik van mezelf weet dat ik het aan kan. En het kind niet zal verwaarlozen.


    You'll never dream alone. <3

    Mijn mama wer vndg echt zot xD
    ik zei voor de grap 'Ik ben Zwanger.'
    en die freakte helemaal uit ö
    ik word uit huis gesmeten als ik zwanger word xD lol xD
    <3.


    Your Butt is Mine!

    wow 16 is wel jong maar ik zou het wel houden!!!!!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Zoiets kan je niet zeggen, je weet niet hoe je je erover voelt als je zwanger bent, en daarbij je kan je zwangerschap ook voldragen zonder daarna zelf voor je kind te zorgen.

    Dus ik zeg er niks over, totdat het mezelf gebuerd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wie zegt dat een 16jarige een slechte verantwoording heeft, toch?
    Wie weet zorgt zij wel heel goed voor dr kind, en een vrouw van 30 verwaarloost dr kind.

    Het is alleen zo lastig, dat ze nog niet officieel volwassen is. Ze mag geen eigen huis, of al standaard gaan werken want ze is leerplichtig.

    Zelf ben ik 14 en wil ik dolgraag een kindje met mn vriend van 16. Maar dat zeg ik nu, want ik hou kapot veel van hem. Maar ik word al angstig van het idee dat ik dat kindje in leven moet houden ;o


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Nee dank je. Ik wil nu nog even van mijn jeugd genieten. Later, als ik een studie heb afgerond zou ik wel kinderen willen, maar op mijn zestiende Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jaa
    maarr ik ga zoiezo nog geen seks hebben maar als het ooit zou gebeuren zou ik het kindje gewoon houden

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 19:29 ]

    bij mij op school zit/zat*ik weet niet of ze er nog opzit =3* ook een meisje wat al zwanger was. En ze was net voor de vakantie uitgeteld,.. *zij kwam er te laat achter voor abortus.. ofzoiets =3*
    ik weet niet hoe het is afgelopen met haar.. ze was trouwens net 15 of 16..

    maaar .. nee ik zou het niet willen.

    Ik vind persoonlijk dat als je 16 jaar bent nog veel te jong bent om zwanger te zijn en voor een kind te zorgen. Je studies zijn op dat moment toch belangrijker want je hebt het nodig voor een goede toekomst te hebben later om dan aan kinderen te kunnen denken.
    Maar als je vriendin het kindje echt wilt houden dan wens ik haar in ieder geval veel succes en zeg haar maar dat ze veel moed heeft om dit te doen ^-^ .


    But love's a malady without cure