• Tom en Bill zelf.
    See here:
    http://www.youtube.com/watch?v=CRtUkAcoJaA&feature=player_embedded
    Ik geef toe, ik moest lachen :')

    Vertaling ernaast.

    Cherished schreef:
    Kan niemand serieus dat Duits verstaan? o.O
    Ik zie iedereen engels quoten?

    sommige dingen gingen voor mij te snel ;$
    maar het meeste verstond ik wel (A)

    Whipple schreef:
    (...)
    sommige dingen gingen voor mij te snel ;$
    maar het meeste verstond ik wel (A)
    Nou, geloof me, mijn Duits is best goed, maar ik kon die twee echt niet verstaan. Niet omdat ze onmogelijke woorden gebruiken, maar omdat ze zo vreselijk snel praten. En dan ook nog zo lekker onverstaanbaar af en toe XD


    Life is hard and then we die

    Cherished schreef:
    Kan niemand serieus dat Duits verstaan? o.O
    Ik zie iedereen engels quoten?

    Ik kan het meeste wel verstaan aangezien het nogal op het nederlands trekt =]


    I need you like a heart needs a beat

    en dat filmpje blijft grappig X'D


    I need you like a heart needs a beat

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nou, geloof me, mijn Duits is best goed, maar ik kon die twee echt niet verstaan. Niet omdat ze onmogelijke woorden gebruiken, maar omdat ze zo vreselijk snel praten. En dan ook nog zo lekker onverstaanbaar af en toe XD

    Oh dan zou ik extreem goed zijn want ik volg het wel gewoon vanaf de eerste keer dat ik keek :'D

    Ik vind het vooral Komisch dat Bill Tom belachelijk maakt, en Tom Bill. En ze praten over zichzelf in de derde persoon. Het is gewoon komisch :P


    Life is hard and then we die

    Cherished schreef:
    (...)
    Oh dan zou ik extreem goed zijn want ik volg het wel gewoon vanaf de eerste keer dat ik keek :'D
    Naah, ik ben gewoon niet zo goed in luisteren. Op papier gaat het prima, maar zodra ik een radio-uitzending moet gaan vertalen word ik wanhopig :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het vooral Komisch dat Bill Tom belachelijk maakt, en Tom Bill. En ze praten over zichzelf in de derde persoon. Het is gewoon komisch :P

    jaa daar lag ik ook bij dubbel (A)

    Hier is hetzelfde filpmje maar dan met directe vertaling op het filmpje zelf) ^^
    http://www.youtube.com/watch?v=ljvKfH0IDU8&feature=related

    xXx(H)

    da blijft ect grappig hé heb net terug gezien X'D


    I need you like a heart needs a beat

    Fools schreef:
    AAHAHAHA
    DIE TWEE ZIJN HYLARISCH

    *buikpijn*
    Dank je, mijn dag is goed nu.

    Ik heb hem al 5x gezien via een vriendin maar hij blijft echt geweldig!! Hoe serieus zo ook eerst blijven xD


    I'm a Shadowhunter