• Jaja, ik luister net de tweede 'sneak peak' die is vrijgegeven op Youtube en ik herken een aantal stukjes uit andere liedjes. Geen zorgen, het is geen plagiaat! Een sample is legaal, dan heb je de toestemming van diegene gevraagd om het te gebruiken. (:


    We will rock you melodie in 'Hey Du' dus bijna zeker ook in 'Hey You'
    De intro van het liedje 'Protect me from what I want' van Placebo in 'Zoom' waarschijnlijk dus ook in 'Zoom into me'
    En als je heel goed luistert, vind ik dat De intro van 'My Sweet Prince' tevens van Placebo in 'That Day' herkenbaar is.
    In 'Alien' (voorlopig alleen Duitse versie) vindt ik de intro lijken op een intro van een liedje van Cinema Bizarre waar ik momenteel even de naam van kwijt ben. Oh, en het lijkt een beetje op een remix. d:
    En in 'Geisterfahrer' zo ook 'Phantomrider' lijk ik een Coldplay-achtige melodie te horen.



    And now, your opinion! ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    huh ik snap het niet echt?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Jamaar mensen!
    Er bestaan al zotveel liedjes dat het tegenwoordig gewoon nog onmogelijk is om één liedjes te maken zonder 1 seconde melodie van een ander liedje!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chill schreef:
    Jamaar mensen!
    Er bestaan al zotveel liedjes dat het tegenwoordig gewoon nog onmogelijk is om één liedjes te maken zonder 1 seconde melodie van een ander liedje!


    Is dat niet een beetje overdreven?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik denk dat je over dat liedje dat op Alien lijkt, bedoelt 'Je ne Regrette Rien'? ^^

    Was mij ook al opgevallen, lijkt er een klein beetje op, ja :').


    -

    Ach, whatever, die liedjes van Tokio Hotel blijven lekker.
    :9~


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Ach, whatever, die liedjes van Tokio Hotel blijven lekker.
    :9~


    Al goed zijn ze niet eetbaar dan. (':
    Sorry, ben vandaag echt vrolijk want ik heb sweet sixteen! ;D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik let er niet meer op. Anders word ik gek! En hun nummer blijven gewoon geweldig!^^


    -

    Hoe durf je dat te zeggen over TH? ._.

    Sissel schreef:
    (...)
    Vind ik ook.. :X


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Devious schreef:
    Hoe durf je dat te zeggen over TH? ._.


    Joh, ik zeg helemaal niks slechts over TH!


    You are the poetry Shakespeare was missing.