Ik wil graag weer een nieuwe story maken, maar ik weet begod niet waarover !
Dus ik wil jullie graag een paar vraagjes stellen - de eerste is een voorbeeld lijstje.
Over welke persoon/personen lees jij graag?: Bill, Tom Kaulitz of Robert Pattison of Zac Efron.
Over welke genrés lees jij graag?: Magie of Drama of Humor of Paarden.
Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: Saw of Twilight of Public Enemies of Grease.
Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: ' heeeeey
ik zag jou gister maar ik wist niet zeker of jijhet was dus ik wou
je even vragen of jij dat was mannn' zij henk (Zonder leestekens, met enorm veel enters enzovoorts, verkeerde ei/ij gebruik, zonder hoofdletters, kleurtjes en emoticons.)
Hoe lees jij graag een verhaal dan?: ' Heey. Ik zag jou gister ! Maar ik wist niet zeker of jij het was, dus ik wou even vragen of jij dat was, man.' Zei Henk. (Hoofdletters, leestekens enzovoorts)
Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Channing Tatum, Alex Black, Tokio Hotel.
Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?: Té veel Drama ! Of te vééél personen in 1 stukje die door elkaar kletsen.
Over welke persoon/personen lees jij graag?:
Over welke genrés lees jij graag?:
Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?:
Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?:
Hoe lees jij graag een verhaal dan?:
Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?:
Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?:
Als jullie dat even willen invullen, dan weet ik waar jullie van houden en wat jullie graag lezen !
Doei , kus.
[ bericht aangepast op 21 sep 2009 - 17:28 ]
ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!
het was dus ik wou
' zij henk (Zonder leestekens, met enorm veel enters enzovoorts, verkeerde ei/ij gebruik, zonder hoofdletters, kleurtjes en emoticons.)