• Ik heb de laatste tijd het een en ander meegemaakt en ik weet niet meer goed wat te doen. Willen jullie me ajb je mening hierover zeggen of tips geven ofzo? : (

    Oké, het verhaal: Ik had een beste vriend E. We waren al jaren goed bevriend en vorig jaar rond april werden we een koppel. Ik had ook 3 beste vriendinnen, waaronder H. Ik kende haar al langer dan E. en kon echt alles tegen haar zeggen enzo, je weet wel^^ Nu, rond diezelfde tijd dat we een koppel werden, ontdekte ik (en mijn andere friends) de andere kant van H. Ze kuste verschillende jongens zonder er verder mee te gaan, was wanhopig op zoek naar een lief, en onuitstaanbaar betweterig. Maar toen hadden we nog niet alles gehad. Nee, ze vond het ook nog nodig om met mijn liefje te gaan lopen. Ze flirte altijd met hem. Ik had hem er al een paar keer daarover aangesproken maar hij verzekerde mij dat het niets was en blabla. Het hield niet op, ze werden erg close, en ik kon het emotioneel niet meer aan, dus ik maakte het uit. Na het weekend kwam ik terug op school en stonden ze hand in hand. Ze waren een koppel.
    Nu is de vakantie gepaseerd en met E. gaat het terug wel beter. We kunnen terug redelijk met elkaar overweg, natuurlijk niet zoals vroeger, wat erg jammer is, maar dat kan ik gewoon niet. H. zit niet meer bij me in de klas en ik negeer haar volkomen.
    Ook ben ik een nieuwe jongen tegengekomen, een vriend van een vriend, en ik heb een stiekeme crush op hem, maar ik zit nu al te denken dat ik hem beter kan opgeven omdat het toch niks zal worden. En dat is waarschijnlijk gewoon omdat ik dat allemaal meegemaakt heb.

    Alsjeblieft een goede raad?

    <3


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Yati liefje toch. ö
    Wat is H een kut mens. Is dat die Hadewych ofzoiets? Meid, je verdient echt de liefste jongen van heel de aarde. Dus ga ervoor. Je bent lief, mooi, behulpzaam, betrouwbaar en noem maar op. Je bent perfect. Weet je wel?
    x Ikhouvanje!


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Nou, ik zou het zeker niet meteen opgeven met die nieuwe jongen. Want die vriendin H. is er nu ook niet meer om hem af te pakken, en ik zou de liefde niet opgeven omdat een of andere zak/vriendin zoiets heeft gedaan. Geef die jongen een kans, en kijk hoe het gaat. Alle jongens zijn anders, en dit is een nieuwe kans om je zelfvertrouwen in jongens etc. weer terug te krijgen.
    Succes ermee! x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk dat je niet moet opgeven door wat er vorig jaar allemaal gebeurd is. De mensen die je dat hebben aangedaan, mogen je niet zo neer krijgen. Je moet verder gaan en nieuwe mensen en jongens leren kennen. Het zal misschien moeilijk worden, maar niet iedereen is zoals E en H. Ik denk dat je er gewoon voor moet gaan en die jongen eens een kans geven. Kijken wat er van kan worden. Veel sterkte meid (:
    x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Meid, luister, wat je vriendin heeft gedaan is verkeerd. Hartstikke verkeerd. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet. Je steelt het vriendje van je beste vriendin niet. Zij zat gewoon hartstikke fout, en echt, ik hoop dat je dat zelf ook beseft. En wat je ex heeft gedaan kan ook absoluut niet door de beugel. Al met al heb je gewoon dikke pech gehad, maar dat betekend niet dat het gelijk met alle jongens zo loopt. Ik zou als ik jou was gewoon lekker met die jongen gaan. Je ex-bf krijgt geen kans meer om bij je nieuwe crush in de buurt te komen, dus word hij iig niet afgepakt.
    Succes en sterkte ^^


    Life is hard and then we die

    je moet zeker niet jou liefdesleven laten bepalen door iemand anders !
    en wat dat meisje jou heeft aangedaan dat moet je niet aanvaarden,het is goed dat je haar volledig negeerd.
    maar,als je die ene jongen beter leert kennen,vertel hem dan alles dat je 'vriendin' je heeft gedaan,en dat ze je vriendje afpakte enz.
    hij zal het wel begrijpen en als hij een goede vriend is,zal hij die 'vriendin' van je geen enkele kans geven (:

    x


    everybody needs a song.

    Arme jij (flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.